• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • NJsmamma

Massa kramar och tankar till pennyjenny

• Bebis050810

När jag tog upp min oro ang. rul igår kväll med min sambo blev han jättesur! han sa att det var ju inget fel! hon ville ju bara vara säker på att allt var okey. när jag sa att jag kanske skulle be om ett extra UL så sa han att då får du åka själv denna ggn!! det är inget fel.
    Jag är alltid så orolig för allt!! han är lugnare än lugnast, stressar aldrig upp sig för något.
    Jag ska ringa dem där inne på spec. MVC och höra vad dem säger iaf!

men visst så tänker jag såhör, OM det hade varit nåt minsta fel eller oklarhet så borde ju BM ha konsulterat någon annan! eller givit mig ett extra UL om nån vecka för att vara säkert. om det hade varit diafragmabråck så är ju det en väldigt farlig missbildning som kräver specialvård vid förlossningen och kejsarsnitt, och den risken att missa det borde hon ju inte ta, det tror jag ju inte! men samtidigt knider min oro......
    "jag i ett nötskal" 

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Hedi

Penny: Jag hoppas verkligen att det gar bra med bebisen och att den far stanna kvar i magen. Kram

Bebis: Jag är ocksa den som oroar sig här hemma. Tror dock precis som du säger att hon hade gatt vidare med det om det varit nagot. Om du är osäker kan du ju ringa henna och fraga annars.

• Bisquit

hjälp.. åt alldeles för mycket på lunchen och avslutade med en glass. Tänkte att maten brukar ju sjunka ner när man äter något kallt.... Men vart ska den sjunka ner nu liksom...

*sitter i stolen och lider*

Skulle ge vad som helst för att kunna gå och lägga mig i min säng nu.

• popcornplaya
    Bebis050810 skrev 2010-06-23 10:20:57 följande:
    När jag tog upp min oro ang. rul igår kväll med min sambo blev han jättesur! han sa att det var ju inget fel! hon ville ju bara vara säker på att allt var okey. när jag sa att jag kanske skulle be om ett extra UL så sa han att då får du åka själv denna ggn!! det är inget fel.
    Jag är alltid så orolig för allt!! han är lugnare än lugnast, stressar aldrig upp sig för något.
    Jag ska ringa dem där inne på spec. MVC och höra vad dem säger iaf!

men visst så tänker jag såhör, OM det hade varit nåt minsta fel eller oklarhet så borde ju BM ha konsulterat någon annan! eller givit mig ett extra UL om nån vecka för att vara säkert. om det hade varit diafragmabråck så är ju det en väldigt farlig missbildning som kräver specialvård vid förlossningen och kejsarsnitt, och den risken att missa det borde hon ju inte ta, det tror jag ju inte! men samtidigt knider min oro......
    "jag i ett nötskal" 
    (¯`°•.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.•°´¯)
    Jag tror inte du behöver oroa er, hon såg inte så bra först och ni fick komma tillbaks igen och allt såg bra ut. Hade något sett konstigt ut hade hon frågat någon läkare och såklart berättat för er. Inte bara sagt att allt var fint och skickat hem er.

Du ska nog ta in din sambos filosofi i den här frågan och lugna dig. Och det kan nog vara svårt att få ett till ul om du inte går privat om allt såg bra ut. Njut av att vara gravid med en bebis som gick igenom ul utan anmärkning Skrattande
    Älskade Philip 080716 och en liten flicka BF 101121(sarahsbaby.blogg.se)
  • frukarlssonn
    Bisquit skrev 2010-06-23 12:57:37 följande:
    hjälp.. åt alldeles för mycket på lunchen och avslutade med en glass. Tänkte att maten brukar ju sjunka ner när man äter något kallt.... Men vart ska den sjunka ner nu liksom...

*sitter i stolen och lider*

Skulle ge vad som helst för att kunna gå och lägga mig i min säng nu.
    Haha jag lider med dig! Maten har liksom ingenstans o ta vägen känns de som!
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2