• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-06-26 07:33:03 följande:

gomorgon tjejer.
    Ingen sovmorgon här inte. Theo vaknade strax efter 5 *gäääsp*
    Men vi hade en helt underbar midsommar igår. Precis som vi ville ha den.
    Lugn och ro med familjen och jättegod mat
    Idag regnar det rejält, men det känns okej. Jag tror alla kommer vara trötta idag ändå så.

Ååh låter mysigt

Vi hade det bra med igår, förutom att Olivia blev övertrött vilket betyder en väldigt gråtig bebis. Idag är det toppenväder!
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • Bebis050810

Hade en jättemysig dag igår!! kanonväder i stort sätt hela dagen, inget regn på midsommarafton, sist det hände var 2005!

Vi mumsade jordgubbstårta, dansade kring stången, åt god mat och gott fika :)
    På kvällen åkte vi till en stor camping, och tittade på Mojje som uppträdde där.

Jätte trevligt alltihopa!

Idag är det oxå strålande SOL! ska bege oss till en annan stång idag och dansa kring den kl. 11. tradition :)
    sen kommer några vänner på em och kollar in vårt nya och renoverade hus.

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • mzetterblad

Vi hade jätte mysigt igår med .
    Var hos min svägerska med resten av familjen på mannens sida. Åt midsommarmat, och tårta och grillade sen på kvällen

Hade en liten kille som stensov i bilen på vägen hem.. Haha! Och dessutom gav mig sovmorgon idag, så jag klagar inte ;P Heheh. Mannen är iväg o jobbar i Strömstad sen igår och kommer inte hem förän imorn eftermiddag =/

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Lillbebis BF 1/11 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Helen C

Här är en till som haft en jätte trevlig Midsommar.... God mat, gott alkoholfritt Rosévin god tårta, grillat, ja allt va toppen....

Har systers barn här med. Blir livat när de tillkommer två extra barn Men vi ska iväg till ett ställe som heter Skälby starxt, lekplats samt massa djur att titta på..Sambon ska jobba från13-02:30 ungefär så tråkigt... Man undrar va man ska hitta på när inte han e hemma....men men

Tösen varit lugn nu ett par dagar, fick små buffar idag på morgonen, igår kände jag knappt någonting, men har väl sina rutiner

Imorgon vecka 22 nu går de undan

• frukarlssonn

Min bebis är oxå lugn vissa dar. I förrigår kände jag knappt ngt, men iag såpass mkt så man visste att h*n rörde sig Sen vissa dar rör det sig jättemkt och man får ordentliga buffar.

Ska snart ha hit en kompis och hennes kille. Hon är oxå gravid snart i v13

♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • kicki08

Här är det verkligen lugna puckar idag. Alla är trötta tror jag och när man är ute i solen hela dagarna så blir man ju ännu tröttare. Men man ska inte klaga på vädret

Jag är V 21+3 idag och känner puffar varje dag. Mer eller mindre som alla säger. Ibland är det lugnare och ibland går hon på som aldrig förr därinne Men det är härligt att känna.

• Helen C

Ja hon buffar på lite då och då. Som sagt, ibland mer och ibland mindre...

Nu ligger pojkarna i sängen och kollar på Toy Story 2, så nu blir de lugnt för mig. sambon jobbar.....
    Blir sängen tidigt för börjar bli trött...
    Har haft en bra midsommar dag iaf, och klockan har gått himla fort, så snart e denna helg över

• NoahLeah

Hej tjejer, verkar som alla haft en bra midsommar?!

Vi hade det mysigt o lugnt hos sambons bror och han även med lite dans runt stången här hemma innan vi åkte dit. Kvällen avslutades med bubbelbad sen somnade alla sött vid 23-tiden...vi var ju 2 gravida tjejer där *s*

• mzetterblad

God kväll =)

Här ska man snart lägga pojken om han nu vill sova.. Han har krånglat så med läggningen sen vi tog bort nappen för 2 veckor sen. Så numera somnar han alltid i våran säng och sen får jag bära över honom till sin säng.. =/ Innan har han alltid somnat i egen säng.

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-26 20:26:32 följande:
    God kväll =)

Här ska man snart lägga pojken om han nu vill sova.. Han har krånglat så med läggningen sen vi tog bort nappen för 2 veckor sen. Så numera somnar han alltid i våran säng och sen får jag bära över honom till sin säng.. =/ Innan har han alltid somnat i egen säng.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.•°´¯) ♥
    Det e jobbigt när man tar bort någonting från barnen. Jag hade tänkt börja ta bort tutten för honom snart. Han har bara den när han sover och det e han medveten om att han ska ha, så hoppas sen att det inte e några problem
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2