• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • mzetterblad

Idag har vi varit och beställt barnvagnen, samt lagt handpenning på den =D

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-06-24 16:07:53 följande:
    Nj: Härligt att allt sag bra ut idag! ja jag haller med om bästkusten . Va hade ni som namnförslag?

Chanell: Ah grattis va kul med huset och skönt att det känns kul att fa byta bat. Hoppas det är bättre med huvudvärken nu!

MammaDeb: Ah men grattis gud va roligt! hoppas att gästerna är nyktra imorgon da sa att de inte är allt för trötta pa lördag. Jag var tvungen att kika pa dina saker som du syr! gud va duktig du är jättefina saker verkligen.
    Tack Det har dock inte gått helt i hamn än men han ringde förut och sa att han tyckte seniorboendet va bra och han vill flytta dit, och lgh han tittade på stod alldeles tomt förutom att det va lite grejer kvar där. På måndag får vi reda på mer Så vi fortsätter hålla tummarna
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • Party of five

Bebis050810: vilket härligt bemötande du fick! Du behöver nog inte oroa dig, tror jag, om hon sa så där.

Jag var på ul idag också. Allt såg bra ut. Hon frågade redan innan ul:et om vi vill veta könet. Med tanke på att vi redan har tre flickor och jag mått exakt precis som när jag väntade dem, var jag ganska säker på att det kommer en fjärde tjej. Men nix, vi får en kille!!! Hon måste ännu kolla tre ggr extra, bara för att vi som sagt har bara flickor sedan innan. Men hon såg en tydlig snopp! Hihi, är såå glad!

• NoahLeah
    MammaDeborah skrev 2010-06-24 15:50:42 följande:
    Här blir det halvhjärtat midsommarfirande imorgon. På lördag däremot blir det stor fest, då gifter vi oss! Längtar otroligt mycket! Klänningen är uttagen för passa runt stora magen, håret är klippt och färgat, ny make up införskaffad, blommor beställda och mat lagad och köpt. Det känns underbart!

Nu ska bara de sista kläderna sys också. Älsklingen hämtar mina barn från sin pappa så att jag kan sy i lugn och ro idag :)

Ta hand om er alla imorgon! Kram!
    Grattis til bröllpet, hoppas ni får en härlig dag!
  • frukarlssonn
    Party of five skrev 2010-06-24 17:48:23 följande:
    Bebis050810: vilket härligt bemötande du fick! Du behöver nog inte oroa dig, tror jag, om hon sa så där.

Jag var på ul idag också. Allt såg bra ut. Hon frågade redan innan ul:et om vi vill veta könet. Med tanke på att vi redan har tre flickor och jag mått exakt precis som när jag väntade dem, var jag ganska säker på att det kommer en fjärde tjej. Men nix, vi får en kille!!! Hon måste ännu kolla tre ggr extra, bara för att vi som sagt har bara flickor sedan innan. Men hon såg en tydlig snopp! Hihi, är såå glad!
    Wow, grattis
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • mzetterblad

Uppdaterar lite från pennyjenny

I morse drog förlossningen igång. Fy fan vilken hemsk upplevelse! Vi träffade dock världens bästa dr som frågade oss om vi åter ville satsa. Klart vi kämpar! Så det blev akut op med cerklarge som hittills gått bra. Just nu är oddsen 50% att det går vägen mot 1% i morse. Nu kämpar vi på ännu mer och hoppas innerligt att detta håller minst 3 veckor.

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • NoahLeah
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-24 18:42:50 följande:
    Uppdaterar lite från pennyjenny

I morse drog förlossningen igång. Fy fan vilken hemsk upplevelse! Vi träffade dock världens bästa dr som frågade oss om vi åter ville satsa. Klart vi kämpar! Så det blev akut op med cerklarge som hittills gått bra. Just nu är oddsen 50% att det går vägen mot 1% i morse. Nu kämpar vi på ännu mer och hoppas innerligt att detta håller minst 3 veckor.
    Håller tummar och tår att de fixar detta nu..50 % känns som bra odds. Kramar
  • kicki08

Å herregud Va skönt att ni som har henne på facebook uppdaterar oss hur det går. Man är ju orolig så fasen för henne och bebis. Tänker på henne varje dag.
    Hoppas innerligt det går vägen nu.

• Helen C

lider så med PennyJenny... Jag hoppas med att detta går vägen....

Grattis till lyckade RUL.....

Haft min syster med familj ikväll. Grillat och haft de mysigt. Mina pojkar har jag hämtat idag och kusinera sover över i 2 nätter, så det e livat, men underbart härligt....

Tösen har varit lugn idag, men får hoppas hos gör sig till känn....

Imorgon midsommar och de ska vi fira med syster och ett par kompisar till dom som vi känner lite så med, men kommer bli lugnt och skönt...

Sambon ska jobba midsommardagen från 13-02 inte så kul, men va gör man

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2