• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn

NJsmamma: ja moderskapsintyget får du efter ul och det är bra att skicka in alla papper i tid jag hämtade ut intyget dan efter ul för jag ska inte dit förrän v24 och jag vill få allt klart innan dess. Så nu har jag allt ifyllt, ska bara komplettera med arbetsbeskr. och skicka in allt.

Bebis050810: jag tycker med att du ska försöka få ett ul till eftersom du verkligen oroar dig! Visserligen tror och hoppas jag att det va en såpass duktig bm att hon skulle sett att ngt va fel så jag tror verkligen inte du behöver oroa dig men för din egen skull så kan de va skönt!

HelenC: jag förstår hur du känner och skönt att det känns bra igen

Nu har vi iaf vart i Tidaholm och huset va kanonfint! Vi blev så jävla (rakt ut sagt ) glatt överraskade! Enkelt men sååå fint! Det duger alldeles utmärkt åt oss! Det ligger på en hörntomt med massa gräs, några äppelträd och veranda på fram -och baksida. Vi har sagt att vi är intresserade av att köpa huset!! Så nu ska han kolla upp när han kan flytta ut! Sen ska det energideklareras o besiktigas så innan det kan vi inte skriva några papper på banken men ser allt ok ut där så slår vi till på priset han begär. Vi slipper blanda in mäklare och budgivning så det är kanon! Sen är det typ fem min gångavst till stan och kanske en åtta min där sambon kommer jobba! Hur bra som helst! Lugna gator omkring! Nä vi blev väldigt glada

Och det luktade inte gammal gubbe där som tur va han va ju ändå 70 bast men han hade rent o fint hemma och väldigt underhållet hus!

♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-22 20:51:43 följande:
    Kolla Facebook precis och jag vet inte riktigt nickname här på familjeliv, men hon är med i våran tråd. Läste hon va inlagd och de ser mycke mycke dåligt ut....Måste verkligen se vem det e.....
    Va?? Vem???
  • Nea11

Vad roligt med alla lyckade ultraljud och flera bröllop på gång:)
    Många som har fått reda på könen också:)
    Vi var på RUL för en vecka sen, men måste åka tillbaka då bebisen låg lite tokigt och bm inte kunde se allt hon borde kunna när det kom till hjärtat. Hon såg två kammare och klaffar. Vad är det mer dom tittar efter? Tänkte inte på att fråga. Hoppas det inte är någon fara iaf.
    Troligtvis så är det en liten flicka vi väntar:)

Trevlig midsommar!! :)

• Helen C

Hon fick ju cervix... ååååå vem e hon???=)

• Helen C
    Chanelll- Va bra att de inte luktade gammal gubbe men kul att huset passar er... spännande ju
  • Kinne79

Chanell- Vad kul att huset var bra.

Bebis- Förstår att du är orolig, håller med dom andra om att försöka få till ett nytt ul.

tessiej- Spännande att se om det blir flicka eller pojke.

Helen C- Är det någon som skriver i tråden som blivit inlagd?

• Helen C

Japp PennyJenny har blivit inlagd och de ser inte bra ut alls tydligen, meer vet jag inte tyvär....

• Helen C

Dom förbereder sig för de värsta...

Ger många styrkekramar till dig PennyJenny och resten av familjen, kan inte förstå va det e ni går igenom just nuHjärta

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-22 21:06:44 följande:
    Japp PennyJenny har blivit inlagd och de ser inte bra ut alls tydligen, meer vet jag inte tyvär....
    Men herregud NEJ Du jag tänkte på henne när du skrev det förut... minns ju att det va problem där sen innan. Åh va ledsen jag blir!!

Tack ja de va tur Vi hoppas mycket på de här huset nu!

Trulsa: hittade ni några roliga affärer idag? Eller har ni var på stan än?
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2