NJsmamma skrev 2010-06-24 11:30:08 följande:
Hemma från rul, allt såg toppen ut: och han visade verkligen upp hela sitt paket idag.. här i Göteborg är dom stenhårda med att inte säga könet även fast dom ser tydligt, men vi hade sagt till henne innan att vi redan visste att det blir en kille.. och hon sa när hon mätte lårbenen, att ja det är ju inte så att man inte ser att det är en snopp

Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att det faktiskt är en liten kille i magen, känns himla mysigt!
Bebis: Vilket fantastiskt härligt bemötande av bm, skönt att ni får kika igen, glad för din skull
Hedi: Ja det ska bli urmysigt, det är så himla härligt och perfekt nu när vädret ska bli bra med, bästkusten helt enkelt

Bondgård låter härligt, hoppas ni får en toppendag.. åker ni in till stan för att fira på lördagen också?
Chanelll: jag kan inte ens föreställa mig hur otäckt det måste ha vart, man vet ju aldrig hur man skulle reagera så det här med telefonen är ju inte så konstigt...
Thicha: Lycka till idag, hoppas allt ser fint ut!
Ska iväg och jobba om ett par timmar, är inte alls uppladdad för det idag

Men ska väl inte klaga egentligen, är ledig i 7 dagar sen, har lyckats plocka bort 2 pass i nästa vecka som jag skulle jobbat, så en hel veckas ledighet utan att ta semester är guld värt

Härligt!!!!
Vi "vet" också att vi väntar en kille, ska bli så kul o se om det nu är det... Spec läkarna borde kunna lite mer än "vanliga" läkare så jag hoppas på att få veta annars får ja kolla själv. tre streck är en tjej, (ska se ut som en big mac sa min förra spec läkare) =)
och är de en kille så ser man snopp o små testicklar.