• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • NoahLeah

Äntligen "hemma" efter en heldag på Skansen. Vi är nöjda men trötta, det är inte att rekommendera att gå där när det är över 30  grader varmt och man är gravid. *s*
    Nu ska Noah o jag bara slappa framför en film innan det blir dags att krypa ner i sängen. Imorgon blir det ev en sväng inne i stan innan vi åker hem till sambon igen.

• kicki08

Chanell: Näe jag har oxå jättesvårt med värmen. Ligga på stranden var det enda alternativet idag. Annars hade vi smält härhemma. Det är över 30 grader varmt inne i sovrummet och Theo hade jättesvårt att komma till ro när han skulle sova. både han och jag svettades fast vi låg still. Uscha.....

Tur som fasen att vi har AC härnere på nedervåningen iallafall. Nu sitter jag, sambon och rasmus och äter lite godis och ser på tv.

• Annizsj

Kicki08- man är med barnen vid eller i vattnet. Det är nu när man rör på dig hela tiden som det blir lite jämnare. Fast jag är solbränd på överkroppen men mina ben blir aldrig solbrända längre. Steker usch det här är gör mkt, som att vara utomlands. Pojkarna somnade nyss uppe i bastun, lider med dem. Kvällens kvällsdopp hjälpte inte mkt på måndag börjar jag jobba, ber för svalare väder!

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-07-03 20:04:01 följande:
    Chanell: Näe jag har oxå jättesvårt med värmen. Ligga på stranden var det enda alternativet idag. Annars hade vi smält härhemma. Det är över 30 grader varmt inne i sovrummet och Theo hade jättesvårt att komma till ro när han skulle sova. både han och jag svettades fast vi låg still. Uscha.....

Tur som fasen att vi har AC härnere på nedervåningen iallafall. Nu sitter jag, sambon och rasmus och äter lite godis och ser på tv.
    Ja gud som tur är har vi ingen sol mot v-rummet alls men mot em blev det riktigt hett ändå!

Olivia somnade som en stock men det va antagligen för att hon bara sov 1.5 timmar på dan så hon va helt slutkörd.
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • Helen C
    kicki- Ja man får väl sitta och sola med ryggen mot solen, men bakbenen blir nog lite svårt tyvär tror jag, isf får du väl stå=)haha

Ska lägga lilla killen här nu så får han kolla på film. Stora pojken sover hos kusinerna
  • JeppJepp

Det har varit varmt som F*n idag, suttit på strandkanten och bara varit för det mesta. Klagat över värmen, och över att ryggen börjar göra ont och mest varit bitter :P 

Men så satte jag mig i soffan och bebis sparkar som en tok. vad mysigt det är att vara gravid ändå ! Njuter av varenda kvälsspark  =D 

• mzetterblad

Flytit bort idag :/ Usch..
    Men fick doppa mig, åh guuuud va skönt det var!

pojken var hos sin faster hela dagen, så skönt att kunna bada själv för en gångs skull.
    Nu ikväll har vi grillat, och han va helt slut när vi kom hem.

Men fick bära omkring på han när vi var och handlade, det gillade inte min svank och bäcken, nu har jag så ont att jag knappt kan gå utan att det hugger till =( Mindre kul .

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Kinne79

Hej å hå vad varmt det är. Brukar absolut inte lida som jag gör nu även om jag kanske inte är soldyrkare annars heller.

Gick in i v.20 idag och har fortfarande inte känt bebisen en enda gång. Är det dags att bli orolig och förbereda sig på hemskheter på mån när jag ska göra vul? Eller hur länge kan det dröja innan man känner något?

• frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-07-03 22:35:30 följande:
    Hej å hå vad varmt det är. Brukar absolut inte lida som jag gör nu även om jag kanske inte är soldyrkare annars heller.

Gick in i v.20 idag och har fortfarande inte känt bebisen en enda gång. Är det dags att bli orolig och förbereda sig på hemskheter på mån när jag ska göra vul? Eller hur länge kan det dröja innan man känner något?
    Du kan ju ha moderkakan fram med, då känns det senare Och som förstföderska är det inget ovanligt att börja känna fr ungefär mitten på graviditeten.

Kom på att jag gick in i v22 idag
  • frukarlssonn

Och glömde skriva att jag va och fikade en dag med en kompis och hennes kompis som va höggravid. Hon sa att hon kände inte ett skit förrän fr v20!Och hon hade inte ens moderkakan fram!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2