• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Annizsj
    Marinero skrev 2010-07-06 19:36:58 följande:
    Mina bröst började typ ömma i v15! Har inte känt ett skvatt innan, till skillnad från när jag väntade dottern. Sen har de blivit större alldeles spända plus jätteådriga! Det hade jag hlr inte emd dottern, förutom att de blev ådriga. De förändrades inget förrän jag började amma.

Appropå jobb så är även jag utbildad med barn Som fritidspedagog. Men det blev båtjobb istället, va så trött på yrket och ville pausa men det blev en lång paus Eller paus... den pausen blev på obestämd tid.
    aH, det läser min man till. Men han är osäker på om han ska byta till tidigare år. Bara att det inte finns några jobb där.
    Båtar? vad gör du då?

Ojojoj va lugnt man kan ha det. Anledningen till att jag skrivit så mkt idag är att jag jobbar. SLutar kl 21, sedan bli jag tyst...man ledsnar på att sitta vid datorn efter en dag....
  • mzetterblad
    popcornplaya skrev 2010-07-06 19:39:02 följande:
    Jag kom på ett till namn idag som jag tyckte var fint, LIAH. Sambon var väll mindre förtjust i det. Vad tycker ni?
    Tycker Liah va jätte fint =)
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • Kinne79
    popcornplaya skrev 2010-07-06 19:39:02 följande:
    Jag kom på ett till namn idag som jag tyckte var fint, LIAH. Sambon var väll mindre förtjust i det. Vad tycker ni?

Själva namnet tycker jag var gulligt. Men jag hade nog valt bort h:et. Jag läste det först som Liam och även nu när jag tittar och vet vad det står så tycker jag att det ser ut som ett pojknamn. Men utan h alltså Lia så blir det definitivt ett flicknamn. *svammel*

• Hedi

Lia hette en engelsk kompis till mina mamma! rätt gulligt och inte sa vanligt.

Haha jag undrar fortfarande vad jag ska bli när jag är stor .

• Hedi

Haller med Trulsa läste ocksa det som Liam och sen med h förknippade jag det med ett pojknamn innan jag tänkte pa Lia .

• frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-07-06 19:43:56 följande:
    aH, det läser min man till. Men han är osäker på om han ska byta till tidigare år. Bara att det inte finns några jobb där.
    Båtar? vad gör du då?

Ojojoj va lugnt man kan ha det. Anledningen till att jag skrivit så mkt idag är att jag jobbar. SLutar kl 21, sedan bli jag tyst...man ledsnar på att sitta vid datorn efter en dag....
    Aha ok, va kul! Det är tyvärr s¨å ont om män i den yrkeskategorin! Ska jag jobba med barn igen skulle jag helst vilja jobba med ganska små barn. Men idag verkar de flesta avdelningar blandade.

Jag jobbar som cateringvärd och jag är stationerad på hotellet, alltså i första hand städar vi hytter osv men vi "lånas" upp till andra avd typ restaurang och butik när behovet finns, vilket det oftast finns så det är väldigt varierande och roligt. Har även jobbat i informationen och gått som förstaman (typ arbetsledare på hotellavd) Men det är bara inhopp där.
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • frukarlssonn

Liah är fint och annorlunda Men även jag skulle stava det utan h

• Annizsj

Ja Liah är faktiskt jättefint. Annars gillar jag Lilly. Men det heter en nära väns dotter som är en dag äldre än Viggo. Isabelle gillar jag också. Eller Isabella, men det heter en annan nära väns dotter!

• frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-07-06 20:15:17 följande:
    Ja Liah är faktiskt jättefint. Annars gillar jag Lilly. Men det heter en nära väns dotter som är en dag äldre än Viggo. Isabelle gillar jag också. Eller Isabella, men det heter en annan nära väns dotter!
    Jag gilla Isabella med! Men har en kollega som har en dotter som heter så. Eller förresten hon heter nog Isabell... ja iaf så vill inte sambon ha det nanet för då blir det en förkortning till Bella säger hanö. han vill ha kort namn som man inte kan förkorta. Mig skulle det verkligen inte spela roll alls men men... tyvärr får jag inte bestämma själv

Lilly älskar min sambo. Jag är inte direkt så mkt för det namnet! Det är fint men inbet namn jag kommer välja.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2