• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Kinne79
    Sassa82- Din sambo får gosa lite extra med henne när bebisen kommer så att hon förstår att han tycker om henne. Det kommer säkert gå jättebra.
  • NoahLeah

Sassa: Grattis till tjejen.

Jag mådde toppen när jag väntade Noah men denna gången har det varit hemskt...o bm trodde ju det var en tjej. Får se om hon säger samma sak på fredag.

• Hedi

Sassa: Grattis till lilla tjejen! jag är ocksa lite orolig hur det kommer ga med Emmie och bebisen. Hon blir väldigt
    svartsjuk när jag haller ett annat barn.

Jag madde jättebra när jag väntade Emmie. Den här gangen madde jag mkt mer illa och den är ju
    en pojke i magen.

• frukarlssonn

Min kompis mådde väldigt olika med sina döttrar så där va det olika

Förresten har ni fixat gravidförsäktr´ring? Kom på det nu huxflux!

Olivia 090610 ~ bf 101112
  • NoahLeah
    Marinero skrev 2010-07-07 21:28:20 följande:
    Min kompis mådde väldigt olika med sina döttrar så där va det olika

Förresten har ni fixat gravidförsäktr´ring? Kom på det nu huxflux!
    Nej, inte tänkt på det...Noah är ju försäkrad genom Trygghansa..de borde väl ha gravförsäkring också?
  • Rosen
    Kinne79 skrev 2010-07-07 20:26:43 följande:
    Hoppsan, igår var jag väldigt hormonell och rastlös, hade varit hemma själv hela dagen och när maken kom hem efter att ha tittat på vm-matchen hos en kompis blev jag arg för ingenting. Gapade och skrek och maken bara står tyst och låter mig hållas. Efter 10 minuter var jag klar. Han kom hem nyss efter att ha spelat golf direkt efter jobbet, med en blombukett och en påse godis. Skäms Haha, kan ju inte gnälla på han (just nu) borde ju vara han som får saker som står ut med mig. Glad
    naaw så gulligt av honom
    Sassa82 skrev 2010-07-07 20:41:24 följande:
    Sådär idag va vi på könsul för en extra kontroll och det va en tjej den här gången också     Melina va med och kollade, tyckte det va lite spännande men väckte nog lite olika känslor för när hon la sig blev hon lite ledsen. Jag förklarade att även när bebisen kommit kommer vi älska henne lika mycket som nu allihoppa. Då lugnade hon sig och kunde somna gott.

Mycket känslor att bli storasyster
    grattis till en liten tjej
    va roligt!

måste fråga om det e nån mer som har myrkrypningar i benen? jag har det varje kväll o det e skitjobbigt
    vet inte riktigt vad jag ska göra åt det
  • NoahLeah

Rosen: Jag har det varje kväll och ibland hela dagarna också..fast har det ju även när jag inte är gravid.

• frukarlssonn
    NoahLeah skrev 2010-07-07 21:40:31 följande:
    Nej, inte tänkt på det...Noah är ju försäkrad genom Trygghansa..de borde väl ha gravförsäkring också?
    Ja de har. Sist försäkrade jag mig hos länsförsäkringar. Kanske ska göra det nu med, vi har ju försäkring till Olivia där.
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • kicki08
    Annizsj skrev 2010-07-07 20:44:54 följande:
    Grattis till tjejen i magen! Det kommer säkert gå jättebra för Melina att bli storasyster, de kommer ha så kul sen....

Får man fråga hur ni som väntar en tjej mår och har mått????
    Med mina prinsar har jag mått superduperbra. Med prinsessan i magen mår jag inte alls bra. Börjar må lite bättre nu men illamåendet kommer och får fortfarande. Och det känns aldrig som jag kommer bli pigg igen. Humörssvängningar deluxe ibland och gråter för ingenting. Knäpp helt enkelt
  • Helen C

Hej tjejer,,,
    Har varit iväg på en minisemester med sambon och haft de så mysigt... Fyller år idag med så han ville åka iväg med mig och bättre födelsedag kunde jag inte tänka mig.....

tösen gör sig hörd hela tiden och de blir kraftigare sparkar nu.. trycker gärna mot blåsan oxå...
    Har även börjar få kramp i ena vaden på natten, inte skönt

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2