Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

sebbe123 skrev 2010-08-22 22:04:22 följande:
    dagalie FZ: Å vilken fin vagn och lite annorlunda mönster.

Måste fråga är det fler än jag som har fått mycket rikligare flytningar?
    Har egentligen haft mycket sen början av graviditeten men nu har det blitt ändå värre så jag börjat använda trosskydd.
    Jag har fått det.
  • NoahLeah
    Kinne79 skrev 2010-08-22 22:10:52 följande:
    Jupp, speciellt senaste veckorna. ( Vi är ju i samma vecka)

Jag har börjar få ont i mina händer och min syster skrämmde upp mig lite när hon sa att det kan vara början på karptunnelsyndrom, men det vill jag helst inte tänka på. ( Men för eller senare borde jag ju få någon slags krämpa.) Hoppas dock inte att det är karptunnel, det låter så läskigt.
    jag hade karpaltunnelsyndrom med Noah och det har tyvärr hängt kvar sen dess, i alla fall i en hand men denna gång känner jag inte så mycket.
    Hoppas du slipper det men om det blir jobbigt kan jag rekommendera skenor.
  • NoahLeah
    Marinero skrev 2010-08-23 07:35:29 följande:
    Åh nej va typiskt Hoppas han kryar på sig fort nu!

Idag ska jag till ny bm 10.15. Ska bli så kul Sen ska Olivia till bvc, också första ggn.
    Lycka till.
  • NoahLeah

Hahahaha..idag sov Noah till 7, varför kan han aldrig göra det på lediga dagar? *s*
    Kl 13 idag sätter min tuffa jobbvecka igång, jobbar 5 kvällar varav hela helgen från 7-22...får knappt s emin lill aplutt alls, gillar inte.

• NoahLeah

Blev vab här istället för jobb. Noah hade ramlat och slagit i munnen så det blir tandläkarbesök istället.

• NoahLeah

Nu är vi hemma igen och tänderna såg bra ut men han hade ett rejält jack på insidan av underläppen, nästan helt igenom så vi får avvakta o se om det behöver sys.

• NoahLeah
    Bebis050810 skrev 2010-08-23 19:38:45 följande:
    Har ni hämtat ut en babybox? och vad va det i eran?
    Tyckte det va så lite grejer denna ggn inget roligt alls typ! blev så besviken.

I min låg det 12 pampersblöjor, "prova på" föräldratidning, vanish, ett par amninginlägg, info från goboken, babyolja ja och så blöjhinken, men den har vi redan en av..
    Förut har det varit mer, typ en napp, tandborste, lite kul grejer ju!!
    Vart hämtade ut din?
  • NoahLeah
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-08-23 20:14:33 följande:
    Babyproffsen hämtade vi ut våran på
    Jag har valt Barnens Hus o då  kunde även välja till en Angelcare blöjhink.
  • NoahLeah
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-08-24 08:50:41 följande:
    Idag fyller våran "lilla" kille 3 år!!

Och jag går in i vecka 31 =)
    Grattis till 3-åringen och vecka 31.

Vaknade med sprängande huvudvärk och dne håller envist i sig, blir segt att jobba hela kvällen.
    Här har vi ett sniglarskötbord som vi kommer ha i minihallen utanförbadrummet på övervåningen...på nedervåningen byts det på tvättmaskinen.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2