Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Rosen skrev 2010-08-18 21:16:34 följande:
    taniko: fin mage!!

tittar ni på "livet på bb", tjejer?
    Japp..klart man gör. Gillar den mörkhyade barnmorskan.
  • NoahLeah

Hjälp, nu blir jag stressad. Skickade ju in moderskapsintyget igår, kanske jag mao inte hiunner få ngn föräldrapenning???

• NoahLeah
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-08-20 18:19:48 följande:
    fp är nog inga problem, men hp ska man nog skicka in lite tidigare
    Skickade in hpansökan samtidigt...stod på FK:s sida att det räckte med 30 dagar innan man tänkt gå hem.
  • NoahLeah
    Annizsj skrev 2010-08-20 20:44:45 följande:
    Hummm.. Det här med att njuta av graviditeten. Jag har ju mått väldigt bra denna gång. Men idag har mina fogar gjort med sig. Var riktigt jobbigt att köra bil idag och jag vankade runt på Ica maxi. Är totalt slut nu... Alltså jag längtar efter bebisen men har så fullt upp med mina pojkar. Viggo är ju fortf min lilla bebis. Han är i en sådan mysig ålder nu. Han är bara så söt och go! Vill ge dem all min lediga tid nu innan nästa kommer. Är lite nervös för att jag kommer känna mig otillräcklig när den lill" behöver mig så mkt i början. Det ska ju matas i ett och då är ju inte mamma rolig längre... Ja, det finns endel oro denna gång. Tre barn och två vuxna, fattas nästan en vuxen då. Nu är man en förälder på varje barn. Nu vet jag ju att när barnen blir lite större blir de mer självständiga och behöver inte oss på samma sätt. Hoppas att jag räcker till för mina tre barn...
    Klart vi kommer räcka till våra barn, kärleken växer ju bara.
  • NoahLeah
    Annizsj skrev 2010-08-20 20:58:37 följande:
    Taniko- ja kärleken räcker till för många barn. Men kommer jag räcka till som mamma? Usch va man ska oroa sig då.
    Det är klart du gör.
  • NoahLeah
    Rosen skrev 2010-08-21 07:58:43 följande:
    Belavon skrev 2010-08-21 07:36:30 följande:
    Hoppas du fick sova något i natt. Det klart att grannarna borde ersätta dig för dem, de får väl ta det på deras hemförsäkring. Jobbigt att det blev så :(

Idag bär det av till Umeå med kompisar och vi ska bara gå runt på stan och shoppa. Ska bli roligt. Hoppas de har några bäbiskläder på rea.

Diabetes sköterskan var suverän. Jag ska bara dra ner på socker och äta mer regelbundet så hoppas vi att jag kan få koll på blodsockret. Skönt för det verkade vara sådan panik tidigare i veckan med glukosbelastningen. Men inte visste jag att banan var så söt ;) man lär sig något nytt varje dag.

kram på er och nu börjar det ju närma sig tycker jag med alla magar, så spännande!
    ja la mig under min sons säng men har sovit max 2 timmar eftersom jag har ont överallt nu.
    vet inte hur vi ska göra med madrasserna, vet att det e ägarna som ska stå för betalningen eftersom hunden förstört madrasserna totalt, men jag tycker inte om att ta betalt av folk o kräva ersättning, känns inte bra. men o andra sidan så har vi inte råd att lägga ut 800 kr på nya madrasser.....
    Tycker det är självklart att hundägarna ska stå för kostanden. Hade det varit min hund hade jag på en gång erbjudit mig att köpa nytt.
  • NoahLeah

Min älskade son tyckte det var morgon kl 4 så är lite lagom seg i huvudet idag trots att sambon tog över vid  6-tiden. Sammandragningarna gör sig påminda  mest hela tiden så det blir att ta det lugnt idag...blir en lunch vid Skokloster slott med svåger och sambo.

• NoahLeah
    Marinero skrev 2010-08-21 09:47:31 följande:
    Fyra är man inte tuff alltså! jag tycker allt innan kl sex är tidigt!
    Han har ju bättrat sig lite (vaknade allid runt 5 förut) men nu verkar det vara ett steg tillbaks igen.
    Har ju operationstid 18/ 10 för hans halsmandlar så vi får se om det blir bättre då.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2