BF November,2010 DEL 2
Linus är jättefint namn.
Nu vågade han sig ut från sitt datorrum men det gick ju inte att prata med han....så fort jag nämnde hur dåligt jag faktisk tmår så blev han sne o gnällde bara på att jag inte stöttar honom nu när han kommit till insikt. han tror tydligen att jag ska må toppen, lita på han till 200 % o att livet leker.....så töntigt.
Jag har också sluppit att folk kommer fram o tar på magen, det är bara sambo, son o mamma som gör.
igårkväll efter det hemska bråket lyckades jag prata med han i lugn o ro o förklara att bara för att jag o sonen ev flyttar betyder inte det att det är slut o atyt han aldrig får se sin son igen,....skulle aldrig ta ifrån han det...utan att vi båda måste få lite lugn o ro och få en chans att må bra igen.
Han höll med om att först o främst ska han och jag må så bra i oss själva så vi kan kommunicera som vuxna och bli vänner...sen om kärleken/förhållandet går att rädda blir en senare fråga. Huvudsaken är att Noah o Leah har föräldrar som mår bra o kan umgås utan bråk.

undra när jag ska förstår.......

Nu har chefen kollat igenom min hpansökan och hon trodde inte det skulle vara några problem att få den godkänd..andra tjejer inom samma bransch som fått godkänt. Ska skicka in dom imorgon samt moderskapsintyget o hoppas att det inte tar för lång tid med svaret.
Slänger in dagens magbild. ![]()

Glömde skriva..vecka 27 nu.