Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Nu är jag hemma från könsul och nu är det 100 % säkert, det kommer en liten Leah till oss i november. Skrattande

• NoahLeah
    Bebis050810 skrev 2010-08-16 16:37:44 följande:
    Underbart! Fint namn hon kommer få
    Tack.
  • NoahLeah

Usch..kan inte sluta vela ang om jag ska köpa syskonvagn eller inte. Kommer bli hur bökigt som helst om man ska åka och storhandla el något liknande ensam med barnen. Obestämd

• NoahLeah
    Rosen skrev 2010-08-16 21:06:01 följande:

kram till alla er som har ont o mår dåligt o till er som har problem i era förhållanden. hoppas att allt blir bättre snart

taniko: grattis till en liten tjej, va roligt hur känns det nu när du vet att det e en liten tjej? visst e det en speciell känsla att veta vad man ska få för kön? det blir så verkligt för en då tycker jag

Ja, man knyter an på ett annat sätt när man vet vem som ligger där inne.
  • NoahLeah
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-08-16 22:16:06 följande:
    i lördags när vi va inne på förlossningen fick vi faktiskt veta bebis kön :)
    Men vi har valt att inte berätta det för nån då vi inte tänkt att ta reda på könet
    Spännande.
  • NoahLeah
    Bebis050810 skrev 2010-08-17 13:38:05 följande:
    Just det, går in i vecka 28 idag
    Fin mage!

Min mage ser bara fet ut fortfarande. *s*
  • NoahLeah

*suck* Han höll sig 3 dagar sen blev det samma visa igen. Försökte mig på en trevlig middagsdiskussion men han visade tydligt att han inte 'r ett dugg intresserad av vad jag har att berätta mm....o med tanke på vilken psykisk stress jag levt under i 2 års tid så exploderade jag o sa kanske några elaka saker...då blev han hotfull (närgången) skrek och höll nästan på att slå sönder bordet. bad honom då att lämna huset ..han tog cykeln (ingen jacka, inga nycklar o ingen telefon)...Vet inte om planen är att jag ska tro att han ska skada sig själv el vad men jag tänker inte sitta uppe o vänta på honom, han hnar polare att slagga hos. Antar att han åker till kollegan han brukar supa med.
    men nu känner jag att jag o Noah måste flytta, jag kommer ebli psykiskt sjuk om jag fortsäötta leva med denna mannen.

• NoahLeah
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-08-17 18:28:38 följande:
    Taniko: Du måste ta dig ur det förhållandet nu. Det här inte bra för dig, bebis eller Noah.

Idag gick jag in i vecka 30
    Ja, jag börjar inse det nu. Ikväll var det dock mest jag som var elak men man blir väl skadad själv att leva med en sån människa, jag känner inte igen mig själv längre.
  • NoahLeah
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-08-17 18:40:05 följande:
    Konstigt när han hela tiden trycker ner dig. Rätt åt han egentligen, nu vet han kanske hur de känns för dig
    Ja, men det gjorde honom bara ännu mer hotfull o det läskiga är att han inte ens försöker behärska sig inför sonen.
  • NoahLeah
    Belavon skrev 2010-08-17 18:56:45 följande:
    Han kanske har problem att han vet inte hur han ska göra nu när du säger emot och inte tar skit från honom. Så då försöker han kväva dig genom att vara hotfull. Trist men jag hoppas det inte fungerar för honom
    Nej, känner bara mer o mer avsky för honom, speciellt när han inte ens behärskar sig inför vår son.
    har jag tur så blir jag ledig från mitten av oktober o då kan jag på allvar ta tag i flytt mm.....o de helger jag jobbar får jag se till att mina föräldrar kan komma upp, han får inte vara ensam med sonen lämgre.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2