BF November,2010 DEL 2
Nu är jag hemma från könsul och nu är det 100 % säkert, det kommer en liten Leah till oss i november. 
Nu är jag hemma från könsul och nu är det 100 % säkert, det kommer en liten Leah till oss i november. 
Usch..kan inte sluta vela ang om jag ska köpa syskonvagn eller inte. Kommer bli hur bökigt som helst om man ska åka och storhandla el något liknande ensam med barnen. 
kram till alla er som har ont o mår dåligt o till er som har problem i era förhållanden. hoppas att allt blir bättre snart
taniko: grattis till en liten tjej, va roligt
hur känns det nu när du vet att det e en liten tjej? visst e det en speciell känsla att veta vad man ska få för kön? det blir så verkligt för en då tycker jag
*suck* Han höll sig 3 dagar sen blev det samma visa igen. Försökte mig på en trevlig middagsdiskussion men han visade tydligt att han inte 'r ett dugg intresserad av vad jag har att berätta mm....o med tanke på vilken psykisk stress jag levt under i 2 års tid så exploderade jag o sa kanske några elaka saker...då blev han hotfull (närgången) skrek och höll nästan på att slå sönder bordet. bad honom då att lämna huset ..han tog cykeln (ingen jacka, inga nycklar o ingen telefon)...Vet inte om planen är att jag ska tro att han ska skada sig själv el vad men jag tänker inte sitta uppe o vänta på honom, han hnar polare att slagga hos. Antar att han åker till kollegan han brukar supa med.
men nu känner jag att jag o Noah måste flytta, jag kommer ebli psykiskt sjuk om jag fortsäötta leva med denna mannen.