BF November,2010 DEL 2
Grattis Rosen! Hoppas att allt gått bra. Kram
Grattis Rosen! Hoppas att allt gått bra. Kram
Popcorn - beklagar verkligen. Massa kramar till er.
Rosen - Det är min största rädsla tror jag, att få personal som behandlar en som ett barn och inte tar en på allvar. Smärtan kan jag nog klara men jag vill inte hålla på att tjafsa men personalen. Men nu har du ju äntligen fött och stort grattis igen. Hoppas hans hjärta ser bra ut i morgon och att du hinner få vila upp dig lite. Vilken kämpe du är!
Jag vaknade med en attans spännings huvudvärk. Det är så svårt att ligga och slappna av och även hur mycket avslappning jag gör så lägger sig kroppen och spänner sig igen *suck*. Varm dusch kanske hjälper.
Idag ska vår doula komma hit, ska bli så spännande. Prata förlossning och tips och trix. Lite pepp behöver jag idag.
Jag har skaffat en tricot slen sjal. Jo den är ju en aningens lång och stor :) Men jag tror den blir jättebra när jag väl använder den. Min kompis hade en liknande men smalare och nättare, men den gav inte tillräckligt stöd. Så jag hoppas jag blir nöjd och en höjdare på att knyta den till slut. Kommer nog att knyta den på morgonen och sedan gå med den resten av dagen, måste ju inte krångla av sig den bara för att bäbisen inte är där.
Frogster - Vilken härlig bild! Fin kille du har :)
Libragirl - Grattis, vilken förlossning! Hoppas ni alla mår bra.
Kwackie - Lycka till, nu händer det säkert massa.
MammaD - Det kommer säkert gå jättebra, var bara inte för snäll utan säg till hur du vill ha det. Tänker på dig i morgon.
Här har dagen bara varit lugn. Vi har varit hemma och donat lite. Doulan var på besök och jag trivs så bra med henne. Så intressant att sitta flera timmar och prata med någon om min förlossning och hur jag vill ha det. Mannen är väldigt intresserad med och väldigt delaktig. Mysdag!

Stort Grattis MammaD! Hoppas ni får åka hem i kväll och att alla mår bra. De där blödningarna låter inte så roligt hoppas de går över fort.