BF November,2010 DEL 2
Hejsan alla! Jag kikar in här och vill vara med!
Idag har jag haft inskrivning är i v 14 och beräknad i slutet på november. Har läst lite i tråden tidigare men känner mer att nu är det verkligt.
Hoppas att alla mår bra!
Hejsan alla! Jag kikar in här och vill vara med!
Idag har jag haft inskrivning är i v 14 och beräknad i slutet på november. Har läst lite i tråden tidigare men känner mer att nu är det verkligt.
Hoppas att alla mår bra!
Ca när är det dags för besök hos bm igen?
Var ju på rul för en vecka sen och trodde jag skulle få någon vidare information då men nej....
Har ingen aning om vad som händer nu, när det är dags för nästa besök och så....
Försökt ringa ett par gånger men har lyckats vara för sent ute så jag inte fått någon telefontid. Störigt!
Förresten... Var kan man köpa bra stödstrumpor till en rimlig peng?
Jag hoppas att ni alla får en härlig midsommar! Själv åker jag med sambon till sommarstugan och träffar upp släkten. Härligt härligt!
Jag gjorde mitt rul igår onsdag och det var hur spännande som helst. Det är nog en liten pojke, alla var överens om det men jag är så ovan med ul så jag vet inte vad jag ska se *hihi* Men skönt att allt ser bra ut hitentills och jag mår också bra förutom att man blir anfådd och trött. Blev framflyttad en dag till 28e november.
Hoppas resten av graviditeten går lika bra och vi får fortsätta må gott.
kram till er alla
Bebis: vad härligt att du har kunnat vara hemma så mycket. Jag hoppas också jag kan vara hemma och vi får dra ner på kostnader. Men jag håller med dig, det är ju värt det.
Igår hade vi en helt underbar grillfest och släppte den stora nyheten att vi gift oss i veckan. Alla i familjen och vänner blev så glada och vi bara njöt av sol, god mat och varandra.
Att man kan känna sig så stolt av en ring på fingret!