BF November,2010 DEL 2
Har varit hos BM idag och allt såg bra ut.
Jag ligger kvar på samma vikt
Bäbis hjärtljud på 140
SF 34 (stor mage men oki för min kurva)
Mitt blodtryck 137/81
Lite socker som visades på stickan men jag hade precis ätit så det var inget problem.
Min man var med och såg helt faschinerad ut när han fick höra bäbisens hjärtljud :) Nästa träff med BM ska vi skriva förlossningsbrev och lite sådant. Fick inbokat besök med läkare för nytt UL om 3 veckor och ett möte för att planera förlossning om det blir igångsättning för jag får ju inte gå över tiden.
Ska även kontakta vårdcentralen för att få handskenor. Vaknade i natt av värk i händerna och domningar. BM sa att vissa får sådana problem att de måste opereras, men tydligen hände det oftast tidigt i graviditeten. Hoppas bara jag inte börjar samla på mig massa vatten nu. Har nog problem med att röra på mig mot för tidigare. Går som en anka på stan.
Känns som om det närmar sig nu men jag har ju 6 veckor kvar på mig. Jag får lite panik och undrar hur jag ska klara av förlossningen. Sedan kan jag inte föreställa mig att det kommer en bäbis till vår familj som ska få leva med oss. Nog tur att det är några veckor kvar :)
MammaD - Otroligt fina bodys! Jag önskar jag hade intresse att sy. Här brukar jag skylla på att undertråden i maskinen bara krånglar, för det händer väldigt ofta.
Någon som varit på ett Blingo party? Typ tupperwear men barnkläder. Nu är jag bjuden på ett men jag vet inte vad det är riktigt om det är något bra.
Kämpa på alla, och visst får man klaga hur mycket man vill.