• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • popcornplaya

Jag skulle inte klara mig utan dator på dagarna. Är totalt beroende av familjeliv, facebook och att läsa/skriva bloggar....

Älskade Philip 080716 och en liten flicka BF 101121(sarahsbaby.blogg.se)
  • frukarlssonn
    popcornplaya skrev 2010-07-09 15:12:15 följande:
    Jag skulle inte klara mig utan dator på dagarna. Är totalt beroende av familjeliv, facebook och att läsa/skriva bloggar....
    Ja jag undrar vad jag pysslade med innan maj -06 då jag skaffade min första dator
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • Bebis050810

Ja allt bloggar får man ju inte glömma heller!! Jag får panik om internet krånglar mer än några timmar!

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Helen C

Ååå va jag är trött nu. Gått på stan emd två tjejkompisar, och kan säga att de börjar kännas i bäckenet nu, så har jag aldrig känt innan, men inte så skönt....Ska nog lägga mig ner och vila en stund sen...

Har faktiskt köpt mig en amningsbehå, för jag kan inte ha mina vanliga, eller kan och kan, dom e inte sköna...Så kände att jag måste ha en annan

• mzetterblad
    Bebis050810 skrev 2010-07-09 14:04:29 följande:
    Fler som har facebook?
    Jag har FB
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • Nea11

Hej tjejer:)
    Hoppas allt är bra med er.
    Kul att höra att det har gått bra för Pennyjenny:)
    Och kul att se vad ni har gått upp.
    Själv har jag ingen våg, måste köpa ett nytt batteri till den. Och jag är så nyfiken på vad jag kan ha gått upp:)
    Jag har också FB:)

Ha en trevlig helg alla:)

• Nea11

Förresten, vet ni hur man laddar upp en bild på sin presentation? Jag har försökt flera gånger, och när bilden verkar ha "gått igenom" så kommer jag bara tillbaka till min sida och ingen bild finns. Och det står heller ingenting om att bilden var för stor eller något sådant?

• Helen C

De har krånglat lite med bilderna för vissa, men vet inte varför...

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2