Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer...
    Mina pojkar sover ju längre... till 9:30-10 brukar dom sova så jag ska inte klaga=)

E trött idag. Foglossningen tar stryck på mig på kvällarna så det e inte så skönt...

• Helen C
    MammaDeborah- Jag känner igen de där med barnen... Mina pojkar e precis likadana. Så fort de kommer gäster så ska de överspelas här hemma. De ska höras och de ska synas som dom tror att dom inte gör....Barn glömmer väldigt lätt va man sagt till dom

Här regnar de idag. Sitter även barnvakt åt systers två barn som har sovit här, så ni kan ju ana vilket liv de varit här hemma Man vet att man lever iaf....

Önskar man kunde få sova en stund till. Sambon sover, men han ger mig nästan aldrig sovmorgon och han vet att jag sover riktigt dåligt om nätterna, men men.... Vi tjejer får väl inte klaga=)
  • Helen C

uppdatering från PennyJenny idag.
    Idag kommer mamma och barnen på besök ♥ Får se om det blir sista besöket innan lillebror tittar ut! Cerklaget har lossnat så nu kan han komma precis när som helst... Scary!

han har stora chanser nu :) Det största orosmomentet just nu är förlossningen. Sd håller igång men blivit bättre nu när man satt in Adalat utöver Bricanylen.

Får hoppas att han vill hålla sig inne en stund till....Är det vecka 27 hon e i???

• Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-07-29 09:18:54 följande:
    Klart vi får klaga
    Jag skickar alltid upp mannen med sonen varje morgon när han är ledig så jag får sova ;P
    Han e ju van vid att jag aldrig klagar, men när jag klev upp så frågade han ska du gå upp. Mmmm jag får ju aldrig sova, sen somnade han om....Rolig karl man har. Jag vill han ska tänka till lite själv, men de händer ju aldrig haha
  • Helen C
    Kinne79 skrev 2010-07-29 09:53:42 följande:
    Klart vi får klaga, hur ska det annars kunna bli en förändring? Våra män kan ju inte läsa våra tankar.

Men din man kanske bättrar sig när bebisen kommer, för visst var de andra barnen inte hans? Om inte tycker jag absolut du ska klaga och kräva lite sovmorgon av honom.

Nä dom e inte hans. Men sen har jag syrrans barn här oxå och han vet jag sover dåligt, så tycker han gå upp nån gång och ge mig sovmorgon....Ja bättrar sig kanske han gör...

• Helen C
    Kinne79 skrev 2010-07-29 10:06:31 följande:
    Tycker absolut att han kan gå upp tidigare och ge dig sovmorgon. Och som idag när ni har extra barn där så borde han gått upp samtidigt som dig. Gynnar ju han också om du får sova ut då och då. Tjata på

Regn idag också, så idag tar vi en sväng till Västerås och kollar vad halva reapriset har att erbjuda där.
    Jag e ju inte den som tjatar så man får väl skylla sig själv, men ska prata lite med han sen....

Nä vädret e ju ingen höjdare idag. Så man blir extra trött av de=)
  • Helen C
    chanelll- Bara smörja in lite alvedon där hon e svullen så får vi hoppas de hjälper....
    Ja de där med namn e svårt och ännu svårare att vara överens om de.... Vi har ju 3 tjejnamn och har väl kommit fram till ett, men får se om de passar när hon väl e ute....=)
  • Helen C
    Trulsa- Vi har Alice, Alva och Alma. Har två pojkar som börjar på A (Anton&Albin) så vill ha tjejnamn på A oxå=)
    Skötväska har vi inte inskaffat än, men vet jag hade på styret tills knapparna på väskan gick av så blev att vi la den under vagnen....
  • Helen C

Nora,Nova, neah,. Svårt med tjejnamn, Men kom på 3 och ser dom brjar på N hehe

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2