BF November,2010 DEL 2
Hej tjejer...
Mina pojkar sover ju längre... till 9:30-10 brukar dom sova så jag ska inte klaga=)
E trött idag. Foglossningen tar stryck på mig på kvällarna så det e inte så skönt...
Hej tjejer...
Mina pojkar sover ju längre... till 9:30-10 brukar dom sova så jag ska inte klaga=)
E trött idag. Foglossningen tar stryck på mig på kvällarna så det e inte så skönt...
uppdatering från PennyJenny idag.
Idag kommer mamma och barnen på besök ♥ Får se om det blir sista besöket innan lillebror tittar ut! Cerklaget har lossnat så nu kan han komma precis när som helst... Scary!
han har stora chanser nu :) Det största orosmomentet just nu är förlossningen. Sd håller igång men blivit bättre nu när man satt in Adalat utöver Bricanylen.
Får hoppas att han vill hålla sig inne en stund till....Är det vecka 27 hon e i???
Nä dom e inte hans. Men sen har jag syrrans barn här oxå och han vet jag sover dåligt, så tycker han gå upp nån gång och ge mig sovmorgon....Ja bättrar sig kanske han gör...
Här kan ni kolla på norskt föelossnings prgram i några avsnitt. Sitter och bölar hehe...
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/285193/
Nora,Nova, neah,. Svårt med tjejnamn, Men kom på 3 och ser dom brjar på N hehe