Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-07-31 20:25:07 följande:
    Ja denna vagn tycker jag ändå inte är så sjukt dyr, men att de skiljer så mkt på exakt samma vagn är ju snopet! Tyvärr finns den vagnen inte att köpa beg, inte va jag sett iaf. Men ja, de löser sig Ja annars är det orlolgit va de kostar, man får ju en bra vagn för femtusen, och sen finns de vagnar för elva tusen, helt otroligt...
    ja det e väl så,... Vagnar e ju som bilar liksom. Årsmodell och såna grejer hehe
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-07-31 20:28:10 följande:
    Ja det är ju tungt nog att jobba inom vården! Det ska bli kul att jobba lite och säga hej då till några arbetskamrater för sen splittras en del då vi ska få nya båtar. Nu fick jag en kallelse till säkerhetsutbildningen vi måste gå för de kommer va helt nya båtar och flottar men jag hoppas dom inte menar att jag ska dit med tanke på det tillstånd jag befinner mig i nu. Har ju ändå snackat med både kontor o båt så det borde ju ff gälla. Jag har ju inget emot att göra den nu men jag kanske inte kan röra mig så smidigt med denna magen. Och jag gör inget som kan va fara för bebisen heller.
    Har du pratat med dom så är det nog inga problem.....Jobbigt att splittras oxå
  • Helen C
    chanelll- Ja men så är de med alla jobb. Man får bra kontakt med vissa och vissa pratar man lite smått med bara.... Spännande med en ny båt ändå
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-07-31 20:46:17 följande:
    Ja det ska bli spännande faktiskt Det blir väl lite annorlunda då eftersom de tar färre passagerare och kommer rikta in sig ännu mer på frakten. Men jag är glad för jag vill inte jobba på partybåt. Har gjort det redan och det räcker
    Måste vara jobbigt med partybåt... Skulle nog inte heller vilja jobba så. Vad är de exakt du gör??
  • Helen C
    Annizsj- Jag älskar emd mysiga hemmakvällar. Tända ljus, sambon tätt intill, en kopp the och en bra film, åååå längtar till hösten hehe
  • Helen C

Är det någon som kollar på sommarkrysset????? E en låt som jag vill ladda hem. men hörde inte va han hette

• Helen C

Annizsj- Vi laddar oxå ner, men inte så ofta. Kommer bli mer framåt hösten nu....
    Chanelll- Mmm mums. Ha en mysig kväll=)

• Helen C

Ska slänga mig i sängen och glo på några avsnitt av CSI... Älskar den serien=) 
    Imorgon söndag och vcka 27=)

• Helen C
    Bebis- Jag e inskriven på amv och får akassa. Kommer nog börja min FP den 1 nov tror jag....
    Nä att få jobb som höggravid e nog inte de lättaste...
    Jag e undersköterska i vanliga fall så jobb inom det är inte så svårt...

Vecka 27 idag.. Bild kommer senare
  • Helen C
    Bebis- Nä dom e faktiskt inte de. Vet inte varför dom inte e på mig. Dom har skickat ett brev till mig på 7 månader nu ungefär som jag skulle söka....... Men dom har varit på mig innan när jag varit inskriven förut...

Taniko- Kommer gå bra. Förstår din oro. Kram
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2