Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

mitt humör va ju inte och leka med i början av graviditeten, usch blev irriterad på allt... Nu e de mycke bättre och man har ju bråkat en hel del. Man har trott han varit otrogen och kollat hans mobil och såna grejer... När jag e på dåligt humör som igår så e han tyst och håller sig gärna borta. Jag la mig i sängen och grät, känns som han inte förstår mig ibland. och igår handlade de om sovmorgon.... Humöret e trots allt mkt bättre nu och det e skönt...

Jag e trött på mitt ex som e barnens pappa som vanligt.. Jag ska ställa upp för honom hela tiden, men han kan inte ställa upp för mig nån gång. Nu behövde jag hjälp nästa helg, men noph, de skulle festas ist... men men...

• Helen C

Jag räknar oxå BF som 39+6..

Svettningarna har gått över på mig, skönt de. Och jag klagar faktiskt inte på vädret som det e nu. Tycker det e såååå skönt när de blåser ute och e svalare... Sommaren e nog tyvär slut nu.....

• Helen C

Mitt humör e inte på topp idag. Vet e sjutton vad som har hänt....Tröttheten börjar komma tillbaka och blir fan irriterad för minsta lilla.... Skit jobbigt de här...

• Helen C

usch esåååå trött. Vill bara sova. Har sovit en stund och skulle kunna sova mer, men får hålla mig tills jag ska sova för natten...

Här blir de iaf sista barnet för oss, visst man ska aldrig säga aldrig, men skaffar vi en till så är det så himla mkt som ska bytas, bil och till hus, ja dom dyra grejerna...Två pojkar och nu en flicka, jag e nöjd....

Lillkillen som e 3 har blöja bara på natten och när han ska bajsa. Han känner sig inte bekväm än att bajsa på toan än, men de kommer nog... Men skönt att ha nästan två blöjfria barn innan hon kommer...

Längtar med tills man får upp henne på magen. Känns så långt bort än fast det bara är 3 månader kvar

• Helen C
    Marinero skrev 2010-07-31 19:36:51 följande:
    Ja jag längtar ihjäl mig! Speciellt då jag köpte två bodysar och två byxor till henne som hon ska få på sig på bb Nu har jag ju tonvis med kläder från Olivia, men ville så gärna att hon skulle få på sig ngt alldeles nytt eftersom hon är ett nytt barn
    Ja man gör ju de. Jag fick ju hem startpaketet igår från HM och när man ser dessa små kläder så vill man inget annat än att de ska vara Nov och hon e här... För mig känns de så långt bort än. Visst 3 månader är inget och att de kommer gå fort, men iaf=)
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-07-31 19:43:26 följande:
    Ja de känns både långt bort men ändå inte på nåt sätt.
    Nu har man ju flytt om 2 veckor ca, så de finns ju lite att göra... sen börjar ju dagis i slutet på aug så då e man tillbaka i vardagen igen. Oftast är de sista månaden som e såååå dryg
  • Helen C

ang potträning så är de någon Albin velat själv, inget jag har tvingat honom till. Vi försökte ett tag, men han va helt enkelt inte redo utan han fick känna på de själv och känna när han e redo...Och de blev han innan sommaren....
    Napp använder han bara när han ska sova, så den kommer vi nog sluta med till hösten tror jag... Vill inte ta allting på en gång...

Vi ska till Ullared på tisdag så kommer köpa badbalja, amningskudde och såna grejer där. Längtar som en tok att få handla dessa grejer.... Sängen e beställd och en mjuklift till vagnen. Bärsele tror jag att jag har kvar sen pojkarna, måste kolla i källaren...

• Helen C
    Marinero skrev 2010-07-31 20:01:13 följande:
    Samma här. Blir både flytt och jobb den närmsta månaden. Sen 1 sep går jag hem igen men det blir ju att greja i huset. Så det kommer nog gå undan
    så länge man har något att göra så kommer de gå fort. Jag jobbar ju inte så blir lite drygare för mig hehe. Börjar du jobba nu???
  • Helen C
    chanelll- Synd att de ska vara så himla dyrt med vagnar... Nu köpte vi ju en från blocket, men annars kostar ju en Teutonia spirit 7000 ungefär, rätt dyrt och då ingår inte mjuklift. Tycker det e sjukt vilka priser...
    Jag har aldrig använt amningskudde, men tänkte att jag vill testa de denna gången...=)
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-07-31 20:12:59 följande:
    Ja jag ska bara jobba åtta dar totalt. Eg skulle jag jobbat 14 dar men jag sökte 60 procent innan jag blev gravid igen och sambon blev arbetslös. Och den beviljades till sista augusti. Så jag gör ändå sista dan 30 aug så det känns helt ok Sen skulle jag gått på 11 sep igen men har hp från 13 sep plus att sambon jobbar då och jag vill inte åka 18 mil för två dagars jobb så jag har sökt ledigt.
    Skönt du får jobba lite iaf=) Hade med velat jobba lite, men jobbar ju inom vården så e glad man inte jobbar just nu med den foglossning man har=) hade nog blivit sjukskriven ändå
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2