Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Bebis050810 skrev 2010-07-29 20:43:48 följande:
    Fina namn Helen!

Skötväskan ja, precis så hade jag med, på handtaget till knapparna lossna.... trist! ska försöka hitta nån ny snygg :)

Ikväll blir det film igen, igår såg vi Wallander VITTNET och idag blir det Snabba cash! riktigt filmväder nu ju!! dricka te och se film

Noah och Thea kanske...
    Tack så mkt. Vill oxå ha en snygg cool skötväska, Den ska inte vara för dyr heller. Man vill ju inte slänga ut hur mycke pengar som helst.....

Åååå imorgon är de 2 siffrigt... 99 dagar kvar
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-07-29 20:53:59 följande:
    Ja på jobbet va det en som sa at jag måste ha tre i magen! Suck... jag är ju bara gravid, klart man har en mage!! Och jag är hlr inte alls så stor. Men det tycker många andda tydligen.
    mmmm man kommer få höra de där ofta nu tills man verkligen ska ha..... Man får skaffa en tröja.
    Ja jag e gravid, nej det e bara en i magen, jag vet jag e stor
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-07-29 21:07:28 följande:
    Ja det är rent ut sagt så TRÖTTSAMT nu! Jag vet de ej menar illa men det är roligare att höra t.ex vilken fin mage du har! Inte att man är så förbannat stor hela tiden!
    Det e här på Fl man får höra att man har fin mage, men inte annars utan det e OJ VA STOOOOR DU ÄR. Man tröttnar faktiskt.... Jag brukar säga innan. Jag vet jag e stor så är de överstökat haha
  • Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-07-29 21:11:40 följande:
    Blir så irriterad!
    Har fått lergigan till William för hans åksjuka.. Men läkaren har skrivit ut TABLETTER?!?! Till en 3-åring, hallå eller??
    men smart drag av läkaren...Har du tänkt ge han de när ni åker långt och så?? Då kan du väl krossa dom kanske och ge tillsammans med t.ex äppelmos
  • Helen C

chanelll- De blir ju för tjatigt tycker jag....Sen att folk glor som sjutton gör inte saken bättre... Undrar va dom tänker... Menar dom glor verkligen. E man verkligen så stor=) haha

• Helen C
    Marinero skrev 2010-07-29 21:24:39 följande:
    Haha ja precis som de aldrig sett en gravid förr

Lite kul va det faktiskt nu när jag jobbade. En kille får syn på mig som jag inte sett sen jag jobbade förra året, han kom fram o bara glodde frågande och frågade tillslut har du inte fött än? Jag va ju i samma tillstånd nästan sen sist han såg mig. Såg ut som han såg ett spöke
    Hahaha de va roligt.-) bra man har lite kul på jobbet med....
  • Helen C

Nu ligger hon nog på tvären därinne för hon buffar till i sidan hela tiden... Att man kan ha en sån aktiv tjej....

• Helen C
    chanelll- haha känner igen de där. Jag får med oftast flytta mig, och visst är de obehagligt, hua mig hehe

Annizsj- Noph de kan inte jag. Inte gjort sen jag plussade tror jag hehe
  • Helen C

sassa- Åååå så fin mage....
    Chanell- mmmm  vet precis hur du menar....

Ser att mina ådrar på brösten syns jätte tydligt nu. Fler som har de så??

• Helen C

Jag har 99 dagar kvar idag=) ÄNTLIGEN  2 siffrigt=)

Har beställt säng till bebisen idag. Har även fått hem startpaketet från hm till bebisen och lite annat smått till oss. Ååååå så jag längtar.....

Imorgon åker pojkarna. Har dom en extra dag, så härligt. Stora killen har sovit hos kusinerna inatt och nu e han ute och fiska kräftor med dom så det e kul...

Ikväll ska vi till ett par kompis och grilla lite, ska bli mysigt....

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2