Marinero skrev 2010-05-11 20:28:11 följande:
Ja såklart inte allt hår då men på sidorna
Så blev det för mig med efter amningen, har massa "bebishår" där vid sidorna nu. hmm. Men i övrigt har jag fortfarande tjockt hår trots att jag tyckte att jag tappade otroliga mängder. Håret bara föll av när jag duschade och fönade det. Frisören påpekade dock sist att jag inte kunde ha tappat mycket när hon slet med att tunna ut det med saxen ;). Skrattade bara och sa att jag skulle ha gått till henne innan jag slutade amma dottern så hade hon säkert märkt skillnad.
Visst är det hemskt mer luktsinnet? håller på att bli tokig på sambon som förpestar toaletten med parfym. Det luktar så starkt att jag inte kan gå in där när han har sprayat. Lufta ut med dörren öppen kan jag inte heller för då förpestar jag hallen med ;). Brukar gilla hans parfymer men nu stinker de! Samma sak med det mesta tycker jag, hunden som jag i vanliga fall inte tycker luktar speciellt mycket hund stinker nu och en massa andra saker med. Fy!
Det finns några få bra biverkningar med graviditeten dock, kanon bra naglar får jag, fick det sist med. Mina brukar alltid knäckas och vara böjbara men nu är de stenhårda och växer som ogräs :). Det andra braiga är helt klart att slippa röda veckan ;).
Har ni några andra bra biverkningar? Så att man kan peppas lite när man fortsatt hänger över toastolen?