BF November,2010 DEL 2
Nu har jag oxå hittat hit.. GOD NATT! ![]()
Nu har jag oxå hittat hit.. GOD NATT! ![]()
God morgon! (eller god förmiddag)
Imorn fyller dottern 1 år o jag går in i v.12
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. ska man göra nåt speciellt.. hon förstår ju iaf inte vad "fylla år" är, hehe. Det blir väl extra mycket fotografering. Annars ska hon döpas på lördag o ha 1 års kalas efter det.
Förra grav läste jag att man skulle dricka röd mjölk (standard) men nu läste jag blå el grön eftersom dom innehåller d-vitamin oxå. Någon mer som läst om detta? Antar att jag börjar dricka grön (mellan) så fort dn röda är slut här hemma.
Mjölk är ju bra eftersom det innehåler kalcium, lätt- o mellanmjölk innehåller även d-vitamin. Det är tillsammans bra för skelettet.
Kan man äta KESO? Eller är det gjort på opastöriserad mjölk?
Googlade på detta o hamnade här på FL igen där jag läste att den är gjord på pastöriserad mjölk.. hmm, undra om man ska ta o köpa hem lite. Brukar inte gilla det, men sedan i lördags när jag vart bjuden på tunnbrödrulle med det i så har jag varit jätte sugen. Jag undvek att äta den rullen då det även var kallskuret på.. var osäker på om jag skulle äta det eftersom jag inte visste vad det var mer exakt så jag avstod. Säkr före det osäkra!
God förmiddag
Idag fyller min fina lilla dotter 1 år!
Jag går även in i v.12.. så nu kan avslöjandet påbörjas, men förmodligen bara om nån frågar. På lördag kommer jag nog iaf berätta för min mamma o bror+sambo. Så kanske min man vill berätta för sin bror som såg här på FL att jag hade den statusen (förälder o gravid).. eftersom det var så tidigt då sa vi att det inte var så.. sen ändrade jag statusen. Vi har Josefines önskelisa här på FL det var därför han såg statusen. Vi får se helt enkelt hur många som vet innan veckan är slut ![]()