kicki08 skrev 2010-05-12 07:43:21 följande:
Yonasam: Jag har oxå molvärk och har haft några dagar nu. Det stör mig med och man funderar hur det är ställt därinne. Men jag känner däremot ingenting, tycker inte jag känner bebis röra sig alls.... Så jag hoppas verkligen allt är okej. Inget blod iallafall. Men funderar gör jag ärligt talat...
Ja jag har inte känt ens en stickning i magen knappt, iaf inte på över en månadm, men sen så har jag känt mkt mindre nu än när jag väntade Olivia. Och ang rörelser så går man ju och nojar sig lite för det känns skumt att ha så stor mage och inget känna, samtidigt som jag försöker tänka att jag endast är snart i v15, så det är mkt plats därinne! Ibland har jag känt nåt men det är så diffust o går så fort så jag vågar inte hoppas på att det är bebis.
yonasam du får gärna skänka en kupa bröst till mig

Jag har alltid haft små och önskar att de iaf vart en kupa större men jaja, ingen som klagat på dem än så länge
Rosen: ja just nu önskar vi båda att vi bodde i samma stad! Men hennes mamma bor hyfsat nära här så vi ses relativt ofta ändå för de tar alltid en sväng hit

Eg vill hon bo här i närheten för hennes familj bor åt detta hållet men hennes jobb finns tyvärr alldeles för långt härifrån