Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Kinne79 skrev 2010-08-04 15:33:14 följande:
    Tycker att du ska få träffa henne om du vill. Kanske inte över en fika, men iaf en kort stund när du hämtar/lämnar barnen. Fast iom att han inte vill, så kanske det inte är så seriöst från hans sida.
    Är hon mycket med barnen? Har dom sagt något om henne?
    Sen har han ju varit ihop med dig, så han borde ju ha gott omdöme när det gäller tjejer
    Jag vill inte ha information om henne utan få en snabb blick bara hur hon e. Och jag vill veta vem som umgås med mina barn, vem som busar och leker med dom.... Jag kan få en snabb uppfattning om personen genom 5 min om det e så....
    Barnen har nämnt henne så för mig e det seriöst mellan dom även om dom inte bor i ihop. Men han tycker med tanke på att dom inte bor ihop så har jag inte rätt och träffa henne tycker han...Jag tror inte han skulle skita i om de va tvärtom
  • Helen C

Jag har sett en bild på henne har jag gjort, hon e jätte söt och e 23 år så de skiljer ju 10 år mellan dom... Vi byter ju fredagar och de blir så att jag lämnar pojkarna när han jobbat klart och då e hon inte där eller så kommer han hit och hämtar dom....Eller så blir de ju hämtning på dagis, men nu under sommaren har de varit byte av de andra som jag skrev... Det känns inte som han förstår mig riktigt... Han tycker jag e omogen och e inte vuxen nog.... Just nu e det han som inte e de...Orkar inte bråka med han heller...

Idag har jag inhandlat en fleeceoverall till tösen. Stod och velade mellan rosa och vit, men det blev en vit FALL att om de kommer ut en pojk hehe.....

• Helen C
    kicki08 skrev 2010-08-04 20:52:04 följande:
    23 år!!!! Ojdå... Är man redo att ge sig in i ett förhållande med barn då tro.... det var nog inte jag när jag var 23....
    Nä vem va de. Jag hade hoppats att hon va äldre eller att han skaffat en tjej som hade barn=)
  • Helen C

Visst jag va 22 när jag  fick första.. Men hade nog inte gått in i ett förhållande med en man som hade barn när jag va 23 om jag inte hade situationen jag hade då

• Helen C

mmmm e ju de... Jag tror inte han kommer palla om hon skulle sticka. då vet jag att de blir liv i luckan igen....

• Helen C

Är de fler bebisar som blivit lugna i magen??? Min har ju varit konstant aktiv, men nu e hon lugn. Man känner lite då och då. Men har väl kommit in i rutiner kanske. Men man blir ju lite nojjig=)

• Helen C

Fosterrörelser känner jag, men hon e inte lika aktiv som innan...

Har sååååå ont i ryggen. Har varit i stan i stort sett hela tiden och bara gått och gått, så nu känns de verkligen, men nu e jag hemma och ska de allmänt lugnt. Imorgon kommer ju pojkarna med.....

Rix Fm festivalen e här i Kalmar och herregud va det e fjortisar=) Får man säga så?? haha... Tjejerna klär sig i knappt ingenting och går runt och dricker alkohol och beteer sig verkligen som fjortisar. Är det verkligen så i dagen läge=??

• Helen C

Min sambo kommer vara väldigt beskyddande nu när vi får en dotter....Han säger de att du kommer inte få hålla så mycke mer än när du ska amma haha... Han kommer bli en väldigt stolt och nöjd pappa=)

Om två timmar kommer mina pojkar. Har saknat dom så. Sista veckan dom är i denna lägenheten sen flyttar ju vi

• Helen C
    Kicki- Så fin liten mage du har=) Jag har med bristningar. Tyvär sånt man får leva med, men jag tycker inte om de
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2