Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Taniko. Gud va skönt. Och spännande att höra en annan föda barn... Man blir ju sugen=)

Har haft en del sammandragningar idag. Skit jobbigt är de och när man e i en affär eller nått så måste man hitta någon stol eller nått som inte e de lättaste, för jag måste sitta ner när jag får de, annars faller man nästan ihop känns de som...

Lägger in en bild från vecka 27 idag....
  • Helen C
    Trulsa- Tack så mkt. Dock växer jag inte så mkt mer, men smäller väl till dom sista veckorna =) E lagom nöjd nu så behöver inte växa mer... Bara tösen som kan tjocka på sig lite hehe
  • Helen C

Japp de stämmer de som händer med PennyJenny- Hon e stark och likaså lillkillen som håller sig kvar i magen...

• Helen C

Bebis- Härligt med klipp. det e ju aldrig fel=) Har inte en aning om när den färgen kom...

Håller på och packar och donar och sammandragningar som kommer och går och då är det bara att sätta sig och ta det lugnt...

Bara två veckor kvar tills flytten avgår, och de ska bli så skönt...

• Helen C

God morgon
    Ååååå så fina magar ni har allihop. Snart går vi in i sista trimestern vecka 27+ tror jag de va någon sa, så de närmar sig=)

Vädret i Lilla Kalmar idag e mulet. Det har regnat så de lär vväl komma och gå....
    Blir en lugn dag. Sambon e ledig så vi ska på 9-års kalas vid 2. Det e min systers pojk som fyller...

Imorgon drar vi till Ullared så de ska bli himla kul.....

Rosen- Lycka till idag

• Helen C
    chanelll- Japp det e snart... Nu e det ju Aug med så nu går de undan..=)
  • Helen C

God morgon.. Åååå e såå trött.... Sovit 1½ timme inatt. Fick åka till en kompis inatt då de hänt lite saker, så va hemma kl 4.somnade halv fem, sen upp igen kvart över fem, men men... Ska sova i bilen så nu blir det en tur till Ullared... Ska bli kul.....

Hoppas alla får en bra dag,,,!!!

• Helen C

Hej tjejer...
    Nu e vi hemma efter en tur till Ullared med alldeles för mycke shopping... Har shoppat massa julklappar, jag vet, tidigt, men billigt, slipper man stressa omkring med de sen. Hittade massa till flickan. Hittade sängkläder, madrass, täcke kudde, kläder.. Ett täcke där kostar 50 spänn och kudde 13 kr så billigt =) Hittade vinterkläder, massa, så 6000 har man bränt nu.. Men det e de värt=) Hittade så söta bodysar till tjejen så nu längtar jag så in i bombens=)

Har dock inte kunna sova någonting, så ni kan ju ana vem som e trött nu?? Och s förbannat ont i ryggen

• Helen C

Williams Mamma- Förstår hur du mår. Det är inte kul, och nu när han e väl ledig kan han ju faktiskt umgås med familjen när han varit iväg en vecka..... Hoppas de känns bättre idag

tessiej- Vi har oxå Alice om de blir en tjej. Mina pojkar heter ju Anton och Albin, så tycker de passar in fint där... Så vi har egentligen fastnat för en Alice, men sen får vi se om hon passar som de när hon väl kommer ut=)

Sovit rätt OK iinatt. Dock gått upp va 3.e timme för och kissa. Hon ligger och sparker ner mot blåsan så det e ju bara att gå upp och kissa...Sover jätte mycke på rygg nu som jag har aldrig gjort innan ochj då är de ju verkligen hålligång i magen=)

• Helen C

Måste fråga er....
    Mitt ex som e pappa till barnen har en ny tjej sen snart 1 år tillbaka. Tycker ni inte man har rätt att träffa henne bara för och få en blick vem hon e och vem som umgås med mina barn??? Dom bor inte tillsammans än... Mitt ex tycker jag nästan ska skita i de utan att lita på va han säger att hon e en bra tjej....

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2