• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Hedi

PennyJenny: Tror POJKE
    Kicki08: Tror POJKE
    Chanelll:tror FLICKA
    Williams Mamma 070824: Tror POJKE
    Frogster: Tror POJKE
    Helen C: Tror POJKE
    Bisquit: Tror flicka
    Rosen: tror flicka
    Catt: tror Pojke
    Maddie72 tror flicka
    Hedi: Dr. sa förmodligen POJK, även det jag trodde.

• min lukas
    Maddie72 tror flicka
    Min Lukas: Tror Pojke
  • Hedi

Verkar som att manga tror att man far samma av det könet man har innan, eller har jag fel?

• Maddie72

Ja det är kanske så. Jag fick visserligen pojke sist och mår så helt annorlunda, illamående har jag varit så ini dängen och är sugen på helt andra saker denna gången. Fet hy och nya finnar kommer hela tiden, som värsta tonåring och tråkigt hår, Därför tror jag på flicka denna gången.

• min lukas

Efter konstens alla regler vad det gäller ägglossning i förhållande till när vi hade sex så tyder det mest på att det är en pojk. Precis som förra gången har vi omedvetet lyckats pricka ägglossning. Precis som Lukas så var det inte super planerat utan det bara blev...

Jag har också haft andra symptom den här graviditeten i jämförelse med förra men tror ändå på en pojke{#lang_emotions_laughing} Lukas är också övertygad om att det är en lillebror, alla i vår omgivning tror att vi har tagit reda på könet eftersom Lukas glatt proklamerar att det är en lillebror i mammas mage.... haha

• frukarlssonn
    Frogster skrev 2010-05-12 17:29:14 följande:
    Håller tummarna för det! =D
    Tack De verkade väldigt intresserade och skulle höra av sig!
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Jojo 85

Vi har oxå en bil för försäljning.. många intresserade men aldrig nån som vill köpa Börjar tröttna. Fattar inte varför dom inte bara kommer o provkör så får dom ju iaf en känsla av den.. Vi säljer den endast pga att vi köpt större bil. Vi älskar den bilen, men vi behövde större för alla semesterresande i bilen i somras..

Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • NoahLeah

Maddie72 tror flicka
    Min Lukas: Tror Pojke
    Taniko: Tror Pojke

• frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-05-12 19:56:15 följande:
    Vi har oxå en bil för försäljning.. många intresserade men aldrig nån som vill köpa Börjar tröttna. Fattar inte varför dom inte bara kommer o provkör så får dom ju iaf en känsla av den.. Vi säljer den endast pga att vi köpt större bil. Vi älskar den bilen, men vi behövde större för alla semesterresande i bilen i somras..
    Åh typiskt man hoppas ju på att folk ska köpa om de verkar intresserade! Vi är med nöjda med vår bil förutom att den är för liten!
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • NoahLeah

Fina magar ni har
    Jag kommer nog inte lägga ut ngn förens i slutet, ser ju gravid ut redan innan jag blev det. *s*

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2