• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-05-12 14:31:09 följande:
    det e nog jätteroligt att ha som minne kan jag tänka mig. jag skrev precis till emma ulklinik och tänkte faktiskt boka ett anatomigransknings-ul. tycker det verkar vara intressant. o så kan man göra det snart ju. o sen ska jag göra ett 3d/4d ul senare, kanske i vecka 28
    Va spännande {#lang_emotions_laughing}
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • popcornplaya

Åh jag skulle också vilja göra 3d/4d men det är alldeles för dyrt. Tycker det kostar tillräckligt med bara vanligt köns ul när man inte har bästa ekonomin. Jaja vi får väll se om vi lyxar till det....

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • kicki08

Frogster: Skönt å höra att det är fler som har en bula just på morgonen! Det har jag med. Och den brukar oxå försvinna sen. Konstigt att man har det just på morgonen...

• PennyJenny
    popcornplaya skrev 2010-05-12 15:01:41 följande:
    Åh jag skulle också vilja göra 3d/4d men det är alldeles för dyrt. Tycker det kostar tillräckligt med bara vanligt köns ul när man inte har bästa ekonomin. Jaja vi får väll se om vi lyxar till det....
    Fast på Emmakliniken kör de kombinerat könsulj och 3D/4D samtidigt. 1000:- kostar det vilket jag tycker är en ganska rimlig summa ändå (allt är relativt iofs...)
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-05-12 14:46:15 följande:
    Va spännande
    nu e det bokat till den 26 maj
    popcornplaya skrev 2010-05-12 15:01:41 följande:
    ja det blir en del pengar och inget som man direkt bara tar fram så där bara. om inget annat kan du ju kanske önska dig i födelsedagspresent eller nåt
  • Catt

Tror att jag hittade senaste listan? Hoppas det så att ingen faller bort nu.

PennyJenny: Tror POJKE
    Kicki08: Tror POJKE
    Chanelll:tror FLICKA
    Williams Mamma 070824: Tror POJKE
    Frogster: Tror POJKE
    Helen C: Tror POJKE
    Bisquit: Tror flicka
    Rosen: tror flicka
    Catt: tror Pojke
  • Frogster
    kicki08 skrev 2010-05-12 15:16:13 följande:
    Frogster: Skönt å höra att det är fler som har en bula just på morgonen! Det har jag med. Och den brukar oxå försvinna sen. Konstigt att man har det just på morgonen...
    Åh, kul att man inte är den enda som känner sig bakvänd! Haha
    De flesta pratar om att de ser så gravida ut på kvällen och här kommer en annan och känner sig jätterund och go på morgonen! Ja... Inser att det inte är så mycket "jätterund" mot vad det kommer att bli men känns jätterunt på mig som ju inte har varit med om det här tidigare!

Lade precis upp en bild på morgonbula =)
    Den visar dock rätt mycket hud så valde att lägga den under starka bilder för säkerhetskull.
    Efter bara en liten stund uppe kan jag lägga mig på exakt samma sätt igen och då är jag helt platt! Haha
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-05-12 14:31:09 följande:
    det e nog jätteroligt att ha som minne kan jag tänka mig. jag skrev precis till emma ulklinik och tänkte faktiskt boka ett anatomigransknings-ul. tycker det verkar vara intressant. o så kan man göra det snart ju. o sen ska jag göra ett 3d/4d ul senare, kanske i vecka 28
    Det va ju billigt! Vad jag hört kostar det annars tvåtusen spänn att göra bara 3/4D. Så då är det ju mkt bättre pris

Nu är sambon iväg och visar bilen för ngn. Shit va spännande, tänk om han får sålt den idag {#lang_emotions_laughing}
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Frogster
    Marinero skrev 2010-05-12 16:47:22 följande:
    Nu är sambon iväg och visar bilen för ngn. Shit va spännande, tänk om han får sålt den idag
    Håller tummarna för det! =D
  • Maddie72
    PennyJenny: Tror POJKE
    Kicki08: Tror POJKE
    Chanelll:tror FLICKA
    Williams Mamma 070824: Tror POJKE
    Frogster: Tror POJKE
    Helen C: Tror POJKE
    Bisquit: Tror flicka
    Rosen: tror flicka
    Catt: tror Pojke
    Maddie72: tror flicka