• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Frogster

Skrattar så jag gråter här hemma!

Stjärnan är igång igen!

Skulle kasta upp lite pommes på en plåt. Men minns sen sist jag tg ur påsen att det fanns en del grönt i så plockade med handen samtidigt som jag spanade noga på det som jag kastade på plåten.
    Hittade en gröning... Och en till... De åkte så klart i slasken!

Rätt var det var kom jag på mig själv med att jag står och plockar pommes direkt ur påsen och kastar ner i slasken! Hahaha

Jaja... Nu vet jag i alla fall hur min farmor har det....

• Helen C
    Frogster- Haha vilken cool bula, och sen att den försvinner sen=) Lite roligt
  • Jojo 85
    Marinero skrev 2010-05-12 19:58:38 följande:
    Åh typiskt man hoppas ju på att folk ska köpa om de verkar intresserade! Vi är med nöjda med vår bil förutom att den är för liten!
    men visst var det någon som kom o kollade på den iaf?
    Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Frogster
    Helen C skrev 2010-05-12 20:29:58 följande:
    Frogster- Haha vilken cool bula, och sen att den försvinner sen=) Lite roligt
    Haha!
    Ja, det känns verkligen helskumt! För varje morgon nu sen ett tag tillbaka så finns den där och den är verkligen hård så som en "riktig" mage ska vara.
    Men så vet jag inte vad som händer! Pyspunka eller nåt.... =P
  • frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-05-12 20:43:52 följande:
    men visst var det någon som kom o kollade på den iaf?
    Ja ett par idag, plus att det är två st som bett om att få fler foton mejlade. Så vi hoppas verkligen att ngn ska snappa snart!
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn

nappa menade jag

♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Helen C
    Frogster skrev 2010-05-12 20:50:24 följande:
    Haha!Ja, det känns verkligen helskumt! För varje morgon nu sen ett tag tillbaka så finns den där och den är verkligen hård så som en "riktig" mage ska vara.Men så vet jag inte vad som händer! Pyspunka eller nåt.... =P
    Haha pyspunka, ja de kan man ju tro... E de bara på morgonen eller blir de på kvällen med??
  • Frogster
    Helen C skrev 2010-05-12 21:05:07 följande:
    Haha pyspunka, ja de kan man ju tro... E de bara på morgonen eller blir de på kvällen med??
    Nej, bara på morgonen!
    Först trodde jag det var för att jag var kissnödig och blåsan typ låg under och tog plats. Men nu har värsta kissnödigheten lagt sig och går jag upp en gång på natten så är jag oftast inte alls nödig på morgonen längre. Men bulan är ändå sig lik! Haha

Men jag tror mig ha märkt att den försvinner något lite mindre för var dag så det tar nog inte lång tid innan punkan är fixad! =)
  • Kinne79
    Vilka fina magar ni har, jag hoppas att min också kommer se ut som en gravidmage snart. Just nu ser jag fortfarande bara tjock ut (tycker jag).

Även vi måste byta bil, men har inte orkat ta tag i det än.

Vill också var med och gissa Jag tror att det blir en pojke, men om man ska se till den där länken några sidor tillbaka och till den kinesiska kalendern så blir det en flicka. Sen att jag alltid tittar på flickavdelningen och bara fantiserar om flicknamn gör att jag känner att det är en flicka men tror ändå att det är en pojke.
    Nä, nu ska jag sluta flumma.

PennyJenny: Tror POJKE
    Kicki08: Tror POJKE
    Chanelll:tror FLICKA
    Williams Mamma 070824: Tror POJKE
    Frogster: Tror POJKE
    Helen C: Tror POJKE
    Bisquit: Tror flicka
    Rosen: tror flicka
    Catt: tror Pojke
    Maddie72 tror flicka
    Hedi: Dr. sa förmodligen POJK, även det jag trodde.
    Min Lukas: Tror Pojke
    Taniko: Tror Pojke
    Trulsa79: Tror Pojke
  • Helen C
    Frogster skrev 2010-05-12 21:10:50 följande:
    Nej, bara på morgonen!Först trodde jag det var för att jag var kissnödig och blåsan typ låg under och tog plats. Men nu har värsta kissnödigheten lagt sig och går jag upp en gång på natten så är jag oftast inte alls nödig på morgonen längre. Men bulan är ändå sig lik! HahaMen jag tror mig ha märkt att den försvinner något lite mindre för var dag så det tar nog inte lång tid innan punkan är fixad! =)
    haha men ändå roligt att du har kort på den och att de bara är på morgonen.. Bara njuta för fulla muggar innan du kliver upp
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2