• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Helen C
    Frogster skrev 2010-05-12 13:19:29 följande:
    Förlåt att jag "körde över" dig här ovan Helen C! Blir knas när man lyckas posta samtidigt!Jisses vilken fin mage du har!Tycker själv att jag bara ser fetare ut än vanligt... Ingen höjdare måste jag säga!Men har ju några kilo för mycket sen tidigare och med lilla bulan som så sakterliga börjar dyka upp under så blir det ju bara en större fläskblobb liksom! En kompis säger att jooooo visst ser jag gravid ut!Men håller inte alls med... När allt det yttersta liksom "flobbrar" så kan jag bara inte tycka att jag ser gravid ut! HahaDock har jag en jättefin bula på morgonen innan jag kliver ur sängen! =)Sen sjunker den ihop och försvinner! Haha
    Haha det e absolut ingen fara....
    Ja mage har man=) Vill helst inte bli mega stor heller, men detta e min sista graviditet så...=)
    Jag tror att vi inte ser att man ser gravid ut utan andra gör de. Vi ser ju detta varje dag=)
  • frukarlssonn
    Bisquit skrev 2010-05-12 12:01:35 följande:
    Hi hi, kul läsning. Kan lägga till att även bullen ( min sambo, jag brukar kallas för kakan och då blir ju han självklart bullen, haha ) tror att det blir en tjej. Men men, när vi väl ligger där på förlossningen så lär vi ju upptäcka vad det är, haha.
    Ja och jag fick inte se könet först när de la Olivia på magen o jag kunde inte resa mig o kika så det första jag sa: dav är det för kön!?? Kändes som de tog flera min innan de uppfattade min fråga haha
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn

Helen C fin mage

• Helen C
    Marinero skrev 2010-05-12 13:27:52 följande:
    Helen C fin mage
    Tack så mkt=)
  • Rosen
    PennyJenny skrev 2010-05-12 12:46:03 följande:
    Vi har bokat köns-ulj i v22 där. Det var det tidigaste man kunde boka det på Emmakliniken.
    aha men då har du bokat kön i 3d/4d? för på deras sida står kön från vecka 18.
    jag får reda på könet i o med fvp så jag ska välja ett 3d ul på ansiktet på emma ulklinik. ska bli jättespännande
    PennyJenny skrev 2010-05-12 12:47:05 följande:
    Hahaha, blir det som vi alla tror får vi måååånga pojkar här
    jag har ju exakt likadan graviditet som med pojkarna förutom att jag e pigg denna gången men jag tror ändå jag får en tjej
    Helen C skrev 2010-05-12 13:04:23 följande:
    Har lagt in bild på min mage. Går in i vecka 16 idag=)
    wow vilken fin mage!
  • PennyJenny
    Rosen skrev 2010-05-12 13:54:23 följande:
    aha men då har du bokat kön i 3d/4d? för på deras sida står kön från vecka 18. jag får reda på könet i o med fvp så jag ska välja ett 3d ul på ansiktet på emma ulklinik. ska bli jättespännande jag har ju exakt likadan graviditet som med pojkarna förutom att jag e pigg denna gången men jag tror ändå jag får en tjej wow vilken fin mage!
    Japp, det ska bli 3D/4D då :) Har aldrig gjort det så det ska bli superspännande! Och då ska även barnen få följa med :)  (Vill ju ha RUL avklarat så man vet att bebis är frisk där inne)
  • Rosen
    PennyJenny skrev 2010-05-12 13:56:04 följande:
    Japp, det ska bli 3D/4D då :) Har aldrig gjort det så det ska bli superspännande! Och då ska även barnen få följa med :)  (Vill ju ha RUL avklarat så man vet att bebis är frisk där inne)
    så spännande
    man får ju nog oxå en dvd med sig med bilder o så hem.
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-05-12 14:11:21 följande:
    så spännande man får ju nog oxå en dvd med sig med bilder o så hem.
    Ja, en kompis gjorde det och hon rick en dvd film med sig oxå
  • frukarlssonn

fick skulle det stå

• Rosen
    Marinero skrev 2010-05-12 14:22:32 följande:
    Ja, en kompis gjorde det och hon rick en dvd film med sig oxå
    det e nog jätteroligt att ha som minne kan jag tänka mig.
    jag skrev precis till emma ulklinik och tänkte faktiskt boka ett anatomigransknings-ul. tycker det verkar vara intressant. o så kan man göra det snart ju.
    o sen ska jag göra ett 3d/4d ul senare, kanske i vecka 28
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2