kicki08 skrev 2010-05-13 07:31:13 följande:
Chanell: Hmm.. kan det vara hinnsäckens storlek kanske? Äh bara en vild gissning Här är vi oxå uppe med tuppen 5.50 vaknade gossen imorse. Inte ovanligt alls. Mamma och pappa skulle gärna sova längre. Men sover Theo längre blir det helgalet på dagen för honom. Idag ska vi på playdate hos en kompis till mig och hennes 8 månader gamla dotter Vera Mys.
jag tror oxå det är hinnsäcken. det var min första tanke, men jag e inte säker
idag orkar jag inte bara sitta här längre, utan ska nog åka o kolla på eric saade eller vad han heter. ni vet han som sjunger manboy. barnen älskar honom

Marinero skrev 2010-05-13 07:54:36 följande:
Ja jag klättrar på väggarna om jag inte har ngt planerat! Vi är några mammor som träffas varje vecka och fikar Men snart börjar ju folk jobba, då vet jag inte va man ska göra. Men när tvåan kommer behöver jag nog inte fundera så mkt på den saken kanske Jag har satt upp Olivia fr augusti men jag kommer tacka nej till platsen. Jag sätter upp henne till våren ist och så får jag se om jag känner att hon ska börja eller om jag håller henne hemma till hösten
va mysigt med fikor. det är ju oxå lite roligare att träffa folk med barn i sina barns egen ålder än folk som inte har barn alls. allra lugnast e ju när man själv bara har en bebis o träffar andra som oxå har bebisar
jag har ju en son som snart e 7 år och och när han har kompisar så kan man knappt ha dom inne för dom e sjövilda så det blir ganska jobbigt. tror att det e vanligt när det gäller pojkar. min minsta son fyller 4 nu o han har en tjejkompis som e lika gammal. dom får jättegärna vara inne för man märker inte av dom, dom e jättelugna