BF November,2010 DEL 2
Jojo 85 skrev 2010-08-11 15:27:07 följande:
Idag har svägerskan med sina två döttrar, 4,5mån o 6år, varit förbi med lite klder till bebben o fått lite påfyllning till sin minsting..
Lite av det var sånt som jag lånat ut till minstingen som vi nu fick tillbaka o en massa andra kläder oxå.. så nu är det lite mer påfyllt både på unisex fronten o flickfronten. Det var några vit/mörkblå bodys från POP oxå.. en istrl 50 som får följa med till BB som "pojk" body om det skulle bli en lillebror
Vi fick en overall/åkpåse oxå som var rätt sliten i fleecetyget, men den får följa med till BB så kanske jag köper en ny senare.. så kanske det blir en mer "köns"inriktad.
Åhh jag är så sugen på att ta upp och kolla de kläder jag hade då Oskar var nyfödd. Eftersom det verkar som det blir en tjej så måsta man ju kanske kolla upp vad som passar till en tjej. Men, det är ju frågan, hur petig ska man vara då det gäller färger till sina små? Det är kanske lättare för en tjej att använda killfärger än en kille att använda tjejfärger. Jag vet bara det att Oskar som är 4 år nu är vädigt medveten om att han inte vill ha rosa.