BF November,2010 DEL 2
hoppas dock att liten söt bebis snart är utanför magen istället
Här är det stiltje, tyvärr, händer ingenting och BF om 3 dagar! Hoppas på att jag får bebis idag, skulle va perfekt inför helgen med mamma hemma osv... och ett häftigt personnr med 101112
Vill ha min bebis NU!!!! orolig för att det ska hända nåt är jag så jag vill bara att det ska va över och att bebis och jag ska må bra o va friska. tänker massor på de.
Ska nog ta och baka lite med barnen idag, köpt hem massa bakingredienser igår så jag har ett tag framöver men sen tänkte jag baka biscotti och har ingen bittermandel hemma så får lov att köra till affären bara för det isf.... får se om jag orkar!
Kaklingen i badrummet är klar nu!! nu ska han bara silikona endel och det lovade han i onsdags att allt skulle va klart idag fredag så om inte bebis kommer ska vi sätta upp skåpen i helgen :)
jag känner inget ja förutom sammandragningar då men inga onda o ingen molvärk osv... igår va bebis mkt lugnare än tidigare kvällar.
Min sambo tjatar om sex och att han vill ha det nu för att det kan va sista ggn på lääänge! men jag orkar inte och är inte sugen för fem öre! magen är bara ivägen och man är otymplig och svårt att vända sig i sängen, bebis trycker mot revbenen och jag mår illa när jag ligger på rygg. Tror inte på färdknäppen heller så då känns det ännu mer att jag inte vill bara för att göra han nöjd.... får se om jag ger med mig ikväll ;)