BF November,2010 DEL 2
men jäklar va ont jag har nu när jag satt mig ner i soffan.. det molar i mage och rygg och sticker som fan i livmodertappen! bäbis är ganska lugn men snurrar en del..
Vad kostar en sån spegel o var köpte ni den? har läst om det innan...
Vi bodde oxå i ett jättedumt planerat hus innan, tre våningar med sovrum o toa uppe och sen tv-rum, kök o toa ner och sen en gillestuga, det va trappor upp och trappor ner så man fick ha grindar överallt!! och det va bara på 120 kvm, men mkt gick ju bort pga alla trappor.
Nu bor vi i ett stort enplanshus på 180 kvm, jätteskönt! 4 sovrum, stort kontor, jättestort kök och jättestort tvrum, stor rymlig hall och sen ett stort badrum och en liten toa med dusch. Här trivs vi kanon! ![]()
Jag kommer inte köpa någon pump, har en sån billig från apoteket hemma men den är ju helt värdelös!!! sen fick jag hyra en sån från BB med första barnet, är nog en sån som du Popcorn ska få, för jag har oxå kvar handpumpen från den. men jag använde den typ aldrig, testade men det va så jobbigt så jag sket i det.
Med andra barnet ammade jag.
Denna ggn kommer jag amma och om det inte funkar så blir det ersättning, vägrar pumpa! tycker bara det krånglar till allting och tar en massa tid och för mig funkar inte det. men bra att dom finns för dom som vill pumpa och för dom som det funkar för.
Har bakat biscotti nu, ska bli så gott!!!
snart bär det av till dagis för att hämta barnen, det ska vara drop-in fika där i em så det blir trevligt
Sen hoppas jag på att vattnet går framåt kvällen!!! vill ha bebis idag på BF. iofs så ska stora på lek och plask vid 17.30, men om vi får köra till fl så får väl mamma köra henne dit ![]()
Frogster- vilken söt liten kille ni har!! :)
annaida- Grattis till tösen! vad ska hon heta?
Popcorn- Tänk vad härligt att ni får åka hem idag!! sen är hela familjen samlad och kan njuta av varandra
Hoppas du mår bättre med lunginflammationen! Starkt jobbat av dig att föda med dubbelsidig lunginflammation.