Kinne79 skrev 2010-11-14 12:14:53 följande:
popcorn- Så skönt att höra att allt är bra nu. Hon är jättesöt. Hur mår du annars med lunginflammationen?
Bebis- Jag har inte heller varit ute de senaste 3 veckorna ungefär, blir så himla fort kissnödig så vågar inte riktigt. Jag bor på en gata som går runt, så mamma tycker jag ska gå runt runt här för då kan jag ju ta kisspaus, men känns lite väl pinsamt så jag håller mig inne.
Hmm, jag har inte bäddat med täcke i varken sängen eller vagnen, borde man det kanske? I vagnen har jag tänkt ha fårskinn/åkpåse eller fårskinn/filt. Och i sängen filt och när bebisen är lite större sovpåse. (Det finns täcken här hemma vid behov.)
Festen igår var kul även om jag inte kände mig lika fin som de andra. Jag ställde dock till en del besvär för det var trångt överallt så alla fick hålla på och flytta på sig hela tiden

Sen gick det inte låsa toaletterna heller, så jag fick ju be min man följa med varje gång...till slut lessna han så jag fick kissa och hålla handtaget samtidigt

Kul att festen va trevlig!! men va fasen, inte går att låsa toaletterna lixom..... :/ hur kul e det?!
ang. täcke så kommer jag använda det inne i vagnen så bebis får sova PÅ täcket, blir lite mysigare o ombonat då, ute kommer jag ha en vinteråkpåse i fleece.
Täcket i spjälsängen kommer bebis även där få sova PÅ och så ha en filt över henne/honom, så har jag alltid gjort, är så himla rädd att det ska bli för varmt för dom och man har ju inte direkt kallt i sovrummet. Känns skönare för bebisen att sova på täcke än bara på madrassen och ett tunt lakan.
Helen C skrev 2010-11-14 12:39:18 följande:
Oj oj va de skrivs här....
Dagarna går så himla fort fast man inte gör något än ammar och byter blöja=) Imorse lossnade navelstumpen, så skönt. Luktar ju så illa när de ruttnar=)
Sambon ska iväg och jobba några timmar. Jag och Alize ska nog ta en promenad tror jag...
Popcornplaya- Så himla fin hon e.... Klart du e en stolt mamma till två jätte fina barn
Här seeeeegar sig dagarna fram.............
Love3 skrev 2010-11-14 11:57:17 följande:
BF i morgon & ingen bebis än..... DEPP DEPP.....

ja precis BF imorn och inget händer!! nada! depp........