• Stårschan

Låta barn se Avatar

Hur unga barn skulle ni låta se Avatar?

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • Svar på tråden Låta barn se Avatar
  • Stor mamma

Mina barn har sett den o dom är 4 o 3

Dom älskar den

dom är fina säger mina barn.

• Stårschan

Det är de ju verkligen. Hm. Jag måste nog se den själv igen först. Jag minns inte riktigt om det var några otäcka scener i den.

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • Elli47

Mina barn är 7 och 10 och såg den igår, men nog var det en hel del dödande och sånt i den förstås...

• idiblon yes

Min son är 5 och har sett den. Men det finns inte mycket han inte har sett, så...

Jag är inte den som är den.
  • banansmoothie

Jag skulle låta min 2-åring titta helt klart .

• sarsaparill

Min son har sett den, han är 5 år. Han älskar den.
    Jag ser hellre att han ser den än Bamse..som är ju världens snällaste björn men HAN får misshandla och säga dumma saker.

• MumOfThree
    Jag funderar om ja ska låta min 7åring se den men jag e skeptiskt...
    Mina älskade söner, Adrian 2003-02-10 & Julian 2009-05-22
  • Bonanza

Inte under 10 år. De skjuter ju på varandra, det är ju ffs krig!. Fattar inte att estetik går före innehåll när man låter små barn se saker som de absolut inte är mogna för.

• Sanfrid

Mina tre äldsta barn har sett snuttar av dem (har försökt undvika de hemskaste scenerna). Den äldsta är 9 och de andra två blir 7 i sommar. 

• Bangbang

Jag har inte sett filmen, men på bio är den från 11 år, så jag skulle nog låta dem se det när de blev 11. Jag antar att åldersgränserna ändå har ett syfte.

Svar på tråden Låta barn se Avatar