• Redan47

AVA klinik i Riga

Amberiah skrev 2015-09-23 18:47:36 följande:

Ultraljud idag. TVILLINGAR!!! Det ni!

Grattis till graviditet!
  • Redan47

Severina: ja, det har varit mitt stora problem.
    Det visade sig efter en hysto i Aten att jag har mkt/stora ärrbildningar, varför det inte fanns någon färsk hinna. Svarade inte på de låg doser du nämner.
    Dos: 8mg oralt fördelat dagtid och 4mg vaginalt till natten.
    100-200mg estradot.
    400mg e-vitamin.

Trombyl o Fragmin för att förhindra proppar med östrogen behandlingen.

Prova högre doser , hur många försök har du bakom dig?
    Mitt lyckade 10 försök var efter ytterligare experiment o op. vid serum i Aten.

• Redan47

Ta nu inte ut negativa besked i förskott. Strecken hur de ser ut .... Det är inte någon tillförlitlig källa. Hcg! Ja. Men vilken lång väntetid du har på provet.... Samma dag el Max dagen efter.

• Redan47
    Frazze skrev 2015-09-26 18:03:29 följande:
    Tydligen så kan de stickor jag hade visa graviditet el liknande! Så det skulle ju kunna vara något annat! Men om jag inga ägg har så kan jag inte ha haft äl ändå eller? Äh sak samma! Jag skiter i allt nu!
    Avvakta ditt blodprov. Du blir stressad av dessa stickor. Den säkraste Stickan är clearblue.
  • Redan47

Singga, du nämnde ej dos... Men det är ju individuellt . Jag har haft 20mg genomsnitts dos. Före under efter transfer. Likaså med trombyl o Fragmin. Sedan skulle jag även ta IL före 1v, vid transfer och efter .... När efter? Känn efter och sedan vid plus.

• Redan47
    Frazze skrev 2015-09-28 06:55:03 följande:
    Grattis du är gravid! CB kan du absolut lita på idag, tillsammans med det andra. Nu är det stegring hcg som är intressant! Så iväg och boka ett prov till! Hurra!!!
  • Redan47

Rosen:all lycka och välgång nu! Fortsätta leendet på läpparna så löper ruvartiden förbi m kärlek. Kram

Svar på tråden AVA klinik i Riga