• callimero

AVA klinik i Riga

Tack för din berättelse Ahm66, skönt att läsa att det kan gå alldeles utmärkt trots blödningar. Vi är jämnkorta/långa så jag kan föreställa mig att det var trångt med två i magen. Vi satte in en blasto på inrådan av Dr Fodina.

Ja du gör helt rätt i att känna hopp Ullisa!

Här är det svårt att sova i nervositet av att känna efter om symptomen är där eller ej. Undrar när och om man någonsin kopplar av? Drömmer

• callimero
    lisa första försöket skrev 2013-11-03 12:15:20 följande:
    Grattis! Vilket bra värde.
    Kram 
    Tack! Ska ta nytt prov imorgon, hoppas det ökar som det ska. Mannen var så nervös imorse så han hoppade på cykeln och köpte nya test Glad. GRAVID 2-3 visade det.
  • callimero

Då håller jag tummarna för dig med Lisa!

Ja han fick lite gratismotion där, haha. Frågar konstant hur det känns så jag knappt vet varken ut eller in snart. Spände mer i magen förra veckan, har inga känningar i brösten än. Helt nojjig blir man av detta! Längtar till VUL för att få se att det finns något därinne, kanske känns liiite lugnare då. Om det nu kan göra det?

• callimero

Åh vad kul och spännande att äntligen få berätta Fröken Bus! Längtar infernaliskt att komma över den första skakiga tiden. För visst är det tyvärr så att det som så sorgligt drabbade dig chikita kan hända trots att allt ser bra och normalt ut. Jag försöker ändå njuta så mycket jag bara kan under tiden av denna nervösa väntan. Om du orkar göra ett försök snart igen så vet jag att chansen att bli gravid igen nära efter missfall anses stor. Kroppen känner igen mekanismen på något sätt. Men det är klart att själen ska orka med den också. För mig har det enda sättet att resa mig efter alla misslyckade försök med ivf varit att få planera och försöka igen. Men alla fungerar vi olika. Kram till dig och alla fina kämpare i tråden!

• callimero

Nej så jobbigt Li, hoppas det bara är sköra slemhinnor och ofarligt. Kanske ta några extra progesteron också?

• callimero

Själv har jag nu mer ont i ryggslutet än tidigare känningar i magen. Blir genast orolig och undrar ifall lilla fröet är kvar.

• callimero

Härligt att du är på g nu snart MrsCecilia.

Grattis till fina höga värden Lisa!

Fick mitt svar från idag:
    hcg 1120
    prog 125

I fredags var det:
    hcg 218
    prog 63

Så borde ha stigit som det ska?

• callimero

Jag hoppas det Li. Var tog du dina prover och vem fick resultatet att rapportera till Riga?

Usch, dumma blödningar.  Kanske du ska åka in och kolla upp om de inte slutar? Vila och ta hand om dig!

• callimero

Tänkte på en sak Li, använder du pinnen som är med till Lutinus? Har läst förr att den kan irritera slemhinnorna. Så be om vagiatorer istället eller skippa pinnen.

Svar på tråden AVA klinik i Riga