• callimero

AVA klinik i Riga

Hahaha Skade, exakt! Du har fattat grejen. :)

• callimero

Vad bra du fick en extra titt fröken bus, förstår hur du menar med att sova extra gott. Redan v 25 så härligt!

• callimero

Grattis till start Redan! Det var ju när man börjar med östrogen du frågade innan ser jag nu, jag mitt trögo fick för mig det var procren du frågade efter. Nerverna gör en vimsig gissar jag. :)

• callimero
    Krvik skrev 2013-11-26 11:45:30 följande:
    Mer ont i magen, långt ned, och lite brun blödning på pappret. Pratat med vårdguiden. Går och lägger mig.
    Nej så jobbigt! Vila och peta i dig stark dos -c-viatmin och ta en extra Progesteron.
  • callimero

Oh TyckOmMig - stort GRATTIS till flickorna, hoppas ni mår bra! GladGlad

Li - så jobbigt att vänta stackare. Kan du inte åka in akut om du inte står ut med oron?

• callimero

Puh Krvik! Dumma blödningar. Jag hade ju som en säck bredvid den med bebbe som gyn tror är blodfylld och kan börja blöda ut, lär bli skräckslagen om så sker. Ska till barnmorskan nästa tisdag och bad få göra ett vul i samband för att se hur det artar sig.

• callimero

Verkar helsnurrigt Krvik! När jag räknat via några olika appar har jag fått 9-10 juli. Det stämde precis med vad gyn fick fram på vul-mätningen av bönan i måndags också.

• callimero

Bra Krvik, jobbigt att boka in planerat snitt en månad försent... Tänker att jag också vill ha det. Inte en månad sent alltså utan planerat snitt.

Svar på tråden AVA klinik i Riga