• callimero

AVA klinik i Riga

Tack alla rara trådvänner för hejarop, blir alldeles rörd. Tänk vad detta är en känsloventil för alla tankar man inte kan eller (vill än) bolla med vänner och familj.

Grattis till mens Redan Skål (spikmattan är pålitlig).

TyckOmMig - du får unna dig en pedikyr! Kan tänka mig det är mycket som är bökigt med stora magen.

Lisa - har också diffust illamående, bara på kvällen dock. Känns som det tilltar när det kör runt i magen. Kanske det känns väldigt annorlunda pga alla mediciner kontra en vanlig grav? Hoppas våra bruna/rosa håller sig borta snart. Håller tummarna för ditt VUL på torsdag.

Så skönt du blev så bra bemött Li! Skönt med bra värden också. De får ta och skaffa en annan sorts våg Drömmer.

Bra med tips The75, har bokat en BM som jag blivit tipsad om ska vara bra för oss som gör ÄD. Ska dra checklistan och se vad de kan erbjuda. Känns det mindre bra kan man ju alltid byta. Bor i Stockholm.

Annaba, jag hoppas få se dig här snart igen. Kram!

• callimero

Krvik - hur ser din Progynonnertrappning ut? Jag blev satt på endast en direkt efter ET men har smygtagit en halva extra till lunch.

• callimero

Stort lycka till mammsen! Jag har mitt vul kvar på måndag för en första titt, så har inte fått mer info om nedtrappning än. Däremot sänktes min Progynon direkt efter ET till 1 / dygn av någon anledning. Verkar vanligast att ha samma dos till första vul.

• callimero

Hur räknar ni eller era BM på hur långt gången man är? Jag har 2 olika appar där jag fyllde i ÄP-dagen som ägglossning eller befruktning och fick då att jag är i v8 (7+1). ÄP 16/10 och ET 21/10. 

• callimero

Hahaha Krvik! Har du fått fram några favoriter eller är det ett heltidsjobb nu att ratta alla apparna?

• callimero

Jag kör den lila Gravid App, Familjelivs Gravidguiden och I"m Expecting. Ska kolla era tips!

• callimero

Ja fruktansvärt orolig har jag varit (och lär bli snart igen). Önskar jag hade en VUL-maskin hemma. Var så nervös att jag inte kunde se hjärtpickandet först. Fanns en säck bredvid som gyn trodde var blodfylld, hoppas den försvinner av sig själv. Skulle inte vara någon fara men såg lite konstigt ut. Gyn trodde nog först det var en till där.

Snart är det din tur Redan! Tror det var på cd 21 jag tog Procren.

Svar på tråden AVA klinik i Riga