AVA klinik i Riga
MamaMia har jag fått tips om tidigare vet jag, verkar ha många ÄD-gravida. Tack för tips The75, tacksam att ni som varit med en sväng hoppar in och delger erfarenheter till oss nybörjare.
MamaMia har jag fått tips om tidigare vet jag, verkar ha många ÄD-gravida. Tack för tips The75, tacksam att ni som varit med en sväng hoppar in och delger erfarenheter till oss nybörjare.
Hoppas det ordnar sig med mediciner nu MrsCecilia.
Jag kommer definitivt berätta för barnmorskan att det är ÄD. Är det inte så att det påverkar den prognos/värde eller vad det kallas vid vissa tester? Jag menar, det är stor skillnad på ägg från en 20-åring kontra 46 år? Kommer söka runt för att hitta någon som har stött på ÄD förr och förhoppningsvis även de extra mediciner jag tar som Fragmin, Prednisolon och Progesteron.
Vi har inte pratat igenom exakt hur vi ska informera, tänker den närmsta kretsen som vet hur länge vi kämpat, men vi vill låta barnet veta. Sedan är frågan när och hur, men det får vi fundera igenom ordentligt framöver. Tänker det finns en hel del barn som kommit till via ÄD som börjar bli lite större nu och kanske går att hitta tips och erfarenheter från de som varit med ett tag.
Tack för en massa informativ input ahm66!
Åh gratis Li!
Tjoho annaba, nu är du på g, härligt!
Vad skönt att det slutat blöda Lisa. Hoppas hcg ser fint ut. Välkommen och grattis hösttjej!
Själv oroar jag mig då jag inte känner så mycket i magen längre alls. Väntar på bröstömhet och andra symptom, kanske liiite ömma ut mot sidorna. Måtte allt vara som det ska! Testat flera gånger med cb som visar 2-3 v, borde slå om till 3v + snart. Nervöst och jobbigt att vara bortrest just nu, är i Kina på jobbresa.
Tack ahm och redan, känns skönt att höra fler som känt likadant. Tycker jag kände så mycket ilande och dragningar i magen tidigare som nu nästan är helt borta. Blir extra nojig över cb testets veckoindikator också, borde slå om till 3v + tycker jag.
Wow vilket högt hcg Lisa! När var det nu du hade ET? Det som orkar mig är att jag hade motvärk och dragningar i magen förra vecka och halva innan. Nu helt lugnt. Och så det där nedra veckoindikatortestet.
Lisa, jag testade den 30/10 och 2/11 och det steg som det ska. Mest orolig över att det är stiltje i magen.