• callimero

AVA klinik i Riga

Mitt plus var också starkt Redan, hoppas de håller i sig. Kommer vara kräkfärdig av nervositet innan vul.

• callimero

Så jobbigt Bara. Hoppas verkligen chansen vinner och att det är en stark liten en. Låter ändå positivt med hcg och spända bröst. Vet man varför den sitter långt ner?

• callimero

Denna väntan på vul är bara så jobbig Lisa. Är dina sprittnings bruna känns det som att det är av den ofarliga sorten som verkar så vanlig hoppas.jag. Önskar själv jag kunde få veta nu hur det är där inne. Hemskt med ovissheten.

• callimero

Annaba, hur upptäcktes ditt MA? Började du blöda, symptom som försvann? Är som sagt hypernervös själv. Hittade ett cb digital här i Kina men det visade fortfarande på 2-3 v. Är nu 5+5.

• callimero

Usch så hemskt annaba, det är min mardröm. Tog du några andra test innan ditt vul då det upptäcktes? H g och ev fler grav.test? Hoppas det går fint hela vägen nu detta försök.

• callimero

Så frustrera de marflo! Kanske du ska be om östrogen i plåsterform istället/också nästa stimulering? Har hört talas om att det kan fungera bättre för vissa.

• callimero

Så sorgligt och obehagligt att ni drabbades av detta annaba och chikita. Är livrädd att samma sak händer mig med. Inte mycket jag kan göra här nu på jobbresa i Kina mer än att ta nya test. Men dessa kanske fortsätter visa plus ändå. Veckoindikatortestet vet jag inte om jag orkar med att ta igen så länge jag är här ute och inte kan bryta ihop ifall det ej visar 3v + nästa gång. Ska ta hcg på måndag när jag är hemma igen.

• callimero

Hoppas verkligen det går bra nu Bara, att den vakt att bosätta sig lite långt ner och vill stanna.

• callimero

Tycker du har många och lovande symptom Lisa! Tror att man har andra känningar vid äd kontra en vanlig graviditet. Håller tummarna för ditt vul Krvik!

Svar på tråden AVA klinik i Riga