• Redan47

AVA klinik i Riga

Blodgrupp har ingen betydelse. Rh + el. -. Vi har inte någon info fr kliniken om det. Vi har inte bokat spec blodgrupp.

Det är ju om du vill art barnet ska ha någon av ers blodgrupp flr att dölja äggdonationen i framtiden...du kan ju då ge blod inom fam vid behov.

Rh faktor, som du ser vacc kvinnan isåfall, efter förlossning, detta är ju inget du bryr dig om vid en spontan graviditet.... Jag har ju fött tidigare två så jag vet ju att jag inte har haft problem. Som sagt detta regleras med vacc. Får betydelse för nästa barn.

Om barnet blir rh+ kan hen ta emot blod från både rh - ich +.

• Redan47

Jag har inte vad jag minns uppgivit min blodgrupp. Vi uppgav önskemål på donator lista om rh faktor. Nu hittade du info på din fråga;).

• Redan47

Vad olika det verkar vara. Vi har inte blivit frågade om det alls....jag kommer inte ihåg vad jag har.

• Redan47

Sitter på provtagningen och väntar.... Känns meningslöst, clearblue visade imorse ej gravid. Sista hoppet att det är låghormonare.

Ska försöka få dem att maila svar till mig, annars får jag ej svar förrän 2/1. Fast jag ska ta ett prov på fred igen. Tar ett clearblue då ixå- visar det

• Redan47

Tack tjejer! Nu ska jag fortsätta skriva... Blev min tur mitt I en mening! De fick ut blod på andra försöket idag! Alltid något;)

Jag är så glad att ni bär era graviditeter fortfarande ! Callimero du kommer få se pyret idag! Mammsen du ocå! Det är en nervig resa för oss på de olika stationerna vi stoppar på. Helisa ser fram att höra om ditt nästa hcg svar! Mrs Cecilia lev i denna lyckobubbla nu med din man! Det behöver ni! Ullisa - vi tar nya tag!

Rapporten från Riga lät, sluta med fragim, börja m trombyl. Ta prover.

• Redan47

Ett stort jätte grattis ich lättnadens suck för er idag! Underbart att få se liv!!! Längtar! Callimero det behöver inte kännas ett dugg! Kanske mindre ju mindre piller vi behöver knapra.

• Redan47

????. Skade: underbart, vilken start på julen! Vilken bra beskrivning, skohornet! Jag tycker den gör på gränsen till ont. Intressant, satte de in embryonen ett och ett?

Jag har ej fått något svar... Hade hoppats att de, labb, skulle maila svar. Så då blir det nytt prov på fredag. Men det känns verkligen så meningslöst...men undrens tid är inte förbi, eller?

JSg vill säga att tack vare denna kommunikation vi har känns det mycket lättare. Att få ta del av era framgångar ger mig kraft!

• Redan47

Tack fina Dina. Ja det finns en stor inre sorg -känslan av otillräcklighet fick näring, en påminnelse om alla svunna år - livet passerade revy. Min barnlängtan som funnits från mitt första och andra barn. Jag gjorde val som slösade på min tid. Men som ledde mig till där jag är idag. Mycket lycklig kvinna som lever tillsammans ich gift med den jag vill leva alla mina dagar. Jag är nöjd, ödmjuk tacksamhet, trots det på målsnöret vill vi försöka uppfylla min och vår barnlängtan. I kombination m mitt hormonstinna system, det brast när fam somnat. Jag bestämde mig för innan ÄD resans start- jag vill inte ångra det jag inte gjorde, i min framtid som jag är med och påverkar! Så vill det sig inte- har jag iallafall givit det en chans. Det ger en inre lycka. Men i nuet, känner jag som en sorg av de liv i mig som inte överlevde... Denna gången heller...

Inland behöver vi vara svaga , för att kunna vara starka när det behövs.

Tack!

Idag är det GOd jul! Till oss alla! En ny dag!

• Redan47

Dina; mensens ankomst är ytterligare ett steg på vägen! Måla inte fan på väggen! Vår utgångspunkt är att det lyckas! Tankekraft har oxå inverkan på vår energi ! Visualisera dig och ditt barn tillsammans om ett år, Eller att vara gravid. Lyckas det inte på första så på andra ... Osv. Ta ett steg i taget! God fortsättning på helgen! Kram

• Redan47

Dina, du gör ett medvetet val, denna resa, utifrån dina förutsättningar. Och med den chansen art lyckas. Sannolikheten för att två yngre donatorer skulle ge endast två embryon låter så litet försumbar, undrar vad du tjänar oå att tro på den sanningen? Du är ixå ansvarig för de tankar du väljer tro på. Din värdering att vara sämre om man inte ger ett syskon.... Om jag har förstått så är du betydligt yngre än jag....du ver inte vad livet bär med sig i sitt sköte i framtiden vilka dörrar som öppnas. Utifrån mitt perspektiv har du många möjligheter framför dig, men du är inte där än. Framtiden vet vi inte allt om.

PS skulle det bli två , skulle jag sätta in ett i taget. För att då ge möjlighet att ändra förutsättningar om det inte tar sig gång 1, ich tar det sig, har du syskonförsök embryo kvar. Skulle inte satsa på tvillingar. Du nämner ekonomi, bättre ek med två singelbebisar tätt efter varandra än tvilling.

En stor möjlighets faktor är våra gladhormoner. Så öka det som gör dig glad, roliga filmer, rolig kompis tex , puffa på dopamin , promenader ökar cirkulation i livmoder, nyttig mat , boosta dig själv! Att ta ut glädje och lycka i förskott tar ingen skada av...vilket däremot oro gör . Fortsätt känn glädje över din graviditet! Kramar !!!

Svar på tråden AVA klinik i Riga