Dina, du gör ett medvetet val, denna resa, utifrån dina förutsättningar. Och med den chansen art lyckas. Sannolikheten för att två yngre donatorer skulle ge endast två embryon låter så litet försumbar, undrar vad du tjänar oå att tro på den sanningen? Du är ixå ansvarig för de tankar du väljer tro på. Din värdering att vara sämre om man inte ger ett syskon.... Om jag har förstått så är du betydligt yngre än jag....du ver inte vad livet bär med sig i sitt sköte i framtiden vilka dörrar som öppnas. Utifrån mitt perspektiv har du många möjligheter framför dig, men du är inte där än. Framtiden vet vi inte allt om.
PS skulle det bli två , skulle jag sätta in ett i taget. För att då ge möjlighet att ändra förutsättningar om det inte tar sig gång 1, ich tar det sig, har du syskonförsök embryo kvar. Skulle inte satsa på tvillingar. Du nämner ekonomi, bättre ek med två singelbebisar tätt efter varandra än tvilling.
En stor möjlighets faktor är våra gladhormoner. Så öka det som gör dig glad, roliga filmer, rolig kompis tex , puffa på dopamin , promenader ökar cirkulation i livmoder, nyttig mat , boosta dig själv! Att ta ut glädje och lycka i förskott tar ingen skada av...vilket däremot oro gör . Fortsätt känn glädje över din graviditet! Kramar !!!