• Redan47

AVA klinik i Riga

Jag hade inte fått mens när jag gjorde Första mätningen av slemhinnan. Den kom på kvällen, blev väl uppretad. Gyn påtalade att det var lite spår av blod när hon gjorde den manuella undersökning före UL. Men maila Riga och fråga. Är du nedreglerad? Och ska börja med östrogen? Så var det för mig.

• Redan47

Är det VUL idag, du tog blodprovet tidigare eller hur? Gud vad mysigt att få en glimt av bebis!

• Redan47

Ullisa, usch vilken tråkig och hopplös väntan....hoppas då mensen drar igång ordentligt med hjälp av medicin. Jag hade kraftigare mensvärk, än jag brukar, och när det sedan började blöda kändes det som kroppen rensade ut, rediga koagler 3 dagar, valde att inta använda tampong för att verkligen få ut allt, sedan klart. Skönt att höra av dig! Jag ruvar igen, dag 6. Känner inget, så det känns oxå underligt. Men det är slutresultatet som räknas och som vi jobbar för!!!! Kram

• Redan47

Vad roligt att höra om era fynd! Krvik, Li & Lisa!!!

Lisa hur ser ditt BF datum ut i jmf med våra egna beräkningar med befruktningsdatum?

Li vad skönt att få vara i kontakt med officiell landstinget, tänker jag. Utan krångel och betala extra för, eller hur?

Nordiska närings rekommendationer2012: folsyra 500mikrogram folsyra dagligt intag gravida och ammande kvinnor.

www.slv.se/upload/dokument/mat/rad_rek/livsmedelsverket_nnr_2012_presentationsbroschyr_webb.pdf?

Jag har fått napp! Imorgon provtagning men får ju betala en slant, klart värt för att slippa strul och få svar!

• Redan47

Hallå alla! Finns det kunskap i tråden om tiden mellan Fragmin spruta och koaguleringsprovtagningen??? Glömde fråga och nu är det stängt, behöver åka 10 hemifrån, prov kl 11. När rek ni att jag tar sprutan?

• Redan47

En del läkare måste för fan vara sinnesslöa! 400mg Ipren är ju som ett sockerpiller! Det finns absolut ingen mening med att du har smärta Ullisa. Se till att få ha en dräglig "mens/utdrivning", du har det jobbigt ändå! Vill du inte äta citadon, ta 1 Ipren +1g alvedon.

Li härligt att höra, ungdomen tillbaka alltså! 28+ eller?!! ;))

Tack för Fragmin svar, har googlat men hittar inget svar där heller. Så jag tar min spruta vid det tidiga toabesöket:)

• Redan47

Jag blir inte klok heller på min motsv Fragmin och trombyl , jag ville ta det oxå, men de säger upprepande nej. Känner mig skit osäker om jag ska vara olydig. Var på provtagning idag...svårt att få blod idag oxå, rinner så långsamt att det koagulerade omg. Tog i handleden med bättre resultat, jag fick Ass och hålla rören i rörelse, ssk ville inte utmana genom att vrida på sig och tappa denna välvilliga åder...

Jag känner inget... Tvivlar om jag har något liv kvar....

Tog APTT , protrombin och Fibrinogen. Men eftersom jag betalar sa jag öven protein C. Hoppas nu på svar denna vecka. Hur lång tid har analys tagit för er på dessa?

Mammsan, jag tycker du ska betrakta dig gravid. Det sjunker vid missfall. Snart VUL! Håll ut. Pussa på lillan och ägna tankar, lätt för mig att säga, på glada saker.

Finns moderna framstående forskare som förordar trombyl fr v 8 för att förebygga preklampsi! Så Li ta den ordinationen. Jag skulle lätt och kommer föreslå det själv när jag kommer så långt. Kram påå er alla.

• Redan47

Callimero ; tack, jag åt två förrut, börjar med det igen då. Hur mår du i graviditeten?

Li glad för dig att du har bägge lägren med dig!

Idag känns det jobbigt- ovisshet om vad som står oå i kroppen. Inte uppmuntrande att höra hur konstigt det är att det är svårt att få blod...vid de två senaste provtagningarna. Nu väntar jag bara på provsvaren.

• Redan47

Skade, då har er upplevelse resa i Riga startat! Välkommen och lycka till. Passa på och ta spa behandling och koppla av före transfer ;)

• Redan47

Super grattis!!!!!! Har du hunnit få svar på hcg oxå? Var är du VIP kund???Krrrraaaaammmm!

Svar på tråden AVA klinik i Riga