• Redan47

AVA klinik i Riga

Haha, jag blev avstängd en stund, för jag skickade samma mail till några av er...ville berätta att jag öppnat en FB sluten hemlig grupp "Äggdonation" . Knacka på, jag är adm, öppnar! Välkomna!

Ang C vitamin, antioxidant. Och brist kan ge upphov av blödning slemhinnor tex näsblod . Vid stora mensblödnong rek oxå att inta 1000-5000mg / dag, viktigt att sprida ut intaget under dagEn. Personligen intar jag varje dag ett vitamin tillskott (Ledins)med zink, B12, folsyra, järn och C -vitamin, utöver min 30ml Mivitotal plus vitamintillskott och extra selen. Det gör att jag får i mig ordentligt m C vitamin och folsyra. Utöver det äter jag frukt och grönt mer. Detta är vad jag snappat upp.

• Redan47

Skade , avser de tvilling risk procenten på spontan graviditet eller på specifikt Äggdonation?

• Redan47

Gör ett sök på FB. Prova skriv ut hela namnet, Äggdonation, det är en Nalle Björn som ikon. Hemlig grupp dvs ingen utanför gruppen ser medlemmar.

• Redan47

Tack dina! Min tanke med sk hemlig grupp är just att den blir öppen bara för medlemmar! Då får den vara så. Min tanke är att det blir en gemenskap och kontaktyta. Lägga ut artiklar, info, mediciner, bilder. Mer levande forum och personligt . Samla material kunskap för kommande kvinnors frågor. Googla runt och det finns inte mycket info i Sverige det är ensamt.

Till den de som känner intresse att bli medlem och inbjuden,

Min mail: mia-ly@mia-ly.com.

• Redan47

Grönt ljus, FET, den 10/12. Endometrium 6mm dagens VUL . fått okey att starta med prednisolon redan nu, har sådan klåda, kliar jag, vilket jag inte kan låta bli, blir det brinnande nässelutslag.

• Redan47

Wonderstuck: som kanske redan vet, du kan köpa all medicin direkt från Riga . De skickar med DHL. Funkar utmärkt! De mailar faktura, du får överför till deras bank. Jag har gjort så. Sedan vid transfer, i Riga , köpte vi på oss dosen för tiden efter.

Li, jag var i kontakt med landstinget i dag, Kvinnokliniken.Berättade om ÄD, och fick då veta att i Östergötland landsting klassas graviditeter, kvinnor över 38, som risk. Vad jag förstår är det just havandeskapsfgiftn man vill hålla koll på. Går med autom på fler kontroller. Hon trodde nog jag skulle bli skickad till dem efter inskrivning vid Mvc. Jag väljer tolka det som positivt. Skönt oxå att ha tätare kontroller, oxå om vår oro är lite större eftersom vi gjort en stor insats för detta.

Cecilia; om du mailar, se tidigare inlägg, mig kan vi komma överens om hur och om vi har möjlighet att träffas i Riga.

• Redan47

Wonder: med express dhl, kostar 300kr, har du mediciner dagen efter typ!!! Och annars prata om att ta spruta när medicin kommer. Sthlm, samarbetspartnern, kan inte de ringa in direkt till Apoteket,???? vet inte var jag har deras telnummer, men be få mail adress av koordinatorn.

• Redan47

Ullisa, jätte sorgligt för er. Jag liksom hoppades så för dig. Tänkte på dig idag, då det var min VUL dag oxå...men som blev biljett till fet, istället för titta på gryn. Pusha på Riga du om FET. Jag bara skrev, " jag har för avsikt att göra FET i denna cykel " så blev det. Väntade på mens, spikmatta och varma bad, hann jag med. Började m östrogen så snart mens klart och VUL grönt ljus livmoder och mätning.

Wonder; inboxa Dustypuff, jag har en aning svagt minne om att hon kan ge dig råd om Gbg.

Callimero , grattis, du är gravid!!! ;)

Mammsen, tröttheten är obeskrivlig, känner igen , jag blev det av progestoronet framförallt. Ser fram lördag då börjar dosen och äntligen sova ordentligt igen ;))

Dina, piller du nämner känner inte igen. Jag fick ordentlig huvudvärk dels efter nedregl och sedan början av alla hormon kurer. Slutligen av progestoron - zombie trött, hela tiden, längtade till kväll för att kunna sova natt! Men det är helt ok alla biverkningar... Vet ju målet!

Svar på tråden AVA klinik i Riga