AVA klinik i Riga
Skulle hellre säga nedregleringen.
Skulle hellre säga nedregleringen.
Zaq se det positivt - ditt immunförsvar lugnt
Har sprayat med Synarela i en vecka nu och väntar på blödning för att sen kunna börja med prognyon. Har inbokat VUL och E2 provtagning den 9/6.
Just nu känner jag mig lite halvdeppig och tänker "varför ska jag utsätta mig för det här igen, det kommer ju ändå aldrig att fungera". Alla tidigare misslyckanden har satt sina spår.
Micro: i magfläsket! :)) jag köpte Emla plåster. Kollade på youtube sök på zoladex se lite olika filmer som visar. Med bedövning så kändes det nästan otäckt absolut ingenting.
Zaq och alla ni: tack för förståelse ich höra att ni är fler som mår fan av detta jojo åkande i "hormonhissen" . Ikväll känns det bättre igen! Varit glad och nöjd. Bokat nytt hotell tillsammans m mannen t nästa vecka. Ja, det ska bli skönt att vara i Aten tillsammans . Det är en tråkig stad ska ni veta, tycker jag. Efter Akropolis och fornminnen fr antiken så är det typ inget mer.... Ingen mys atmosfär.
Frk. röd, nedregleringen är inte och leka med :( jag mådde pyton av den.... Psykbryt. Arg. Sexlust död. Så den behandlingen tar jag aldrig mer.
Li raring! Ja vilken resa vi gör. Ich du har din baby snart. Vad fort det gick, du. Kan info til er att det går snar att ta simtag i Vättern! Ligger och solbadar och har det gott. Njuta av nuet. Kram
Nu är jag så sötsugen så jag klättrar snart på väggarna! Det börjar närma sig de magiska 12 dagar utan socker/godis... Så nu gäller det att hålla ut! Vatten mycket vatten blir det.
Två pressade apelsiner fick jag iallafall läska mig med! Min kur har givit 1kg viktnedgång. Det känns bra, men jag är otålig och vill mer NU. Någon som känner igen sig? Solat och badat, dock med solhatt och faktor 20 i fejan, pga antibiotikan som ger hemska rodnander av solen annars....snart slut på den kuren.
Zaq örtteer oxå, och massa vatten! Viktigt stt rena njurar och lever när vi äter så mycke hormoner. Graviditetssymtom - det får du av medicinerna eftersom de förberett kroppen att tro den är gravid...du behöver komma ihåg en sak: Du ÄR gravid! Kemiskt och embryon. Det du testar är om du fortfarande är det eller ej!
Så det ger ingen ledtråd. Jag får ont i brösten efter några ruvardagar trots att jag ej är gravid... Progestoronets förtjänst.
Annaba- du är en del av tråden när du själv vill! Trevligt att du ville dela hur du har det.
Kan ju se att vi är många som delar svajigt humör och psyke - vilka orsakerna än är så påfrestar det. För mig är det ändå en lättnad att se att jag inte är solo om det- att det INTE är FEL på mig...! Så tillsammans med er är jag ändå mindre ensam. Få som kan sätta sig in i det vi hålls med just nu. För vi driver oss ganska hårt både fysiskt och psykiskt. Vi underskattar det och andra utifrån fattar inget, kanske tom tycker jag är onormal.
Sockerjakten gör jag även för att skapa så bra miljö som möjligt i livmoder. Efter mina försök, 4, så känns allt jag kan påverka viktigt. Och jag lyssnar på hur jag mår. Kommer absolut att säga till Peny att jag inte vill fortsätta äta 8mg östrogen. För det mår jag inte bra av. 6mg där går gränsen. Kände det när jg toppade upp den 3 ggn oxå. Det ger heller inte den verkan, inte tidigare. Är det så att det är mina östrogen receptorer som blir mättade så kommer det ju ändå inte spela roll tänker jag.
Idag är en bra dag igen! Men så har jag bara mig själv att reta mig på.... Och då kan ni förstå att det är lugnt! Hahahah.
Azurea: grattis! Nu ruvare. Ang prover, werlabs har många lab i sthlm regionen. Kolla hemsida. När vi inte tar blodprov, är det nog främst pga avsaknad av remiss.
Skönt du mår väl. Jag brukar må lite bättre igen när progestoronet harmoniserar. Mår prima med 2-4mg östrogen sedan tippar det över, jag trivs inte med att vara kantig och kort stubin mot min man. Och efter dessa medicinscheman varannan månad sedan september så tär det på kroppen och psyket situationen som sådan, själv vald eller ej. Tålamod och tiden tryter, stress i sig som icå påverkar utanpå medicinerna.
Dagarna går fort vips är det dags att se om du fortfarande är gravid!