• Redan47

AVA klinik i Riga

Callimero, ja det kan jag verkligen förstå. Eftersom propprisken ökar gravid el ej vid sängliggande ... Låter oroligt . När fick du avveckla fragminet? Ändå långt innan ks? Hur mår du psyk? Jag skulle vara nära psyk bryt ! Vilket tålamod du har! Snart bebis i famn;)

• Redan47

Krvik; många varma kramat till dig. Känns så skönt höra att du känner dig trygg och är under uppsikt 24h! Och snart bebis med er! Hör gärna av dig hur du mår ich vad som händer! <3

• Redan47

Zaq ha det gott! Akupunktur hjälper dig att slappna av.... Det är skönt i sig. Väl på klinik, ta te ich godis en tidning ich vänta... Sen går det fort! Men lyssna inåt vad ni vill. Kram

• Redan47

VUL 7mm, cd 12. Inget superresultat ej oväntat. Ska öka östrogen plus ta ett 2mg vaginalt? Har ni hört det förut? De blur som utrogesten, men funkar det, har ej kollat upp det.

• Redan47

Majsan glittra ich veris, tack för era inlägg! Beccali , klok reflektion, tycker jag.

Veris, vilken stark upplevelse du dela, så ledsamt och oerhörd sorg att mista barn/foster för er. Och det rör mig och starkt den styrka ich drivkraft du visar att göra fler försök. Jag tycker det är viktigt att denna tråd är så sanningsenlig ich ärlig som bara går. Det ger en autencitet som betyder mycket för mig. Kram och lycka till.

• Redan47

Jag har sagt det förut och säger det igen. JSg tycker om att tråden täcker hela ÄD processen. Glädje sorg frustration frågor ja allt. Det vi i stunden känner för att dela eller just icå skriva av. Kan bli ensamt. Jag finner denna tråd stark just för den är bred och välkomnande. Samlar många känslor i behov- det finns alltid någon som delar liknande situation. Annars blir det typ en före och ruvar tråd bara...

• Redan47

Underbart krvik!!!! Jättegrattis! Han var ju i jättefin storlek redan! Vad skönt. Må så gott mys pys. Kram

• Redan47

Fet datum klart;: 6/6 Aten.

Li02 vad tiden rusar ! Det var som igår vi var i Riga oktober ! Nu ska du snart igång. Häftigt kram

Röd risk ja. Så är det med eller utan ÄD. ÄD i sig har risker med sig som, blödningar, högt blodtryck ich havandeskapsförgift. Tvilling grav spär på, kan man säga. Sedan vet vi ju aldrig vilket vi kommer tillhöra bland komplikationerna. Eller inget alls...

• Redan47

Snorpa; vad kul! Hur stora är de nu? Hur har det planerats för dig ... Snitt eller vaginalt?

Svar på tråden AVA klinik i Riga