AVA klinik i Riga
Har ni sett förresten? Vi är 10 inlägg från att ha 10,000 inlägg i den här tråden, helt fantastiskt vilken kunskap och mängder med erfarenheter som delats senaste fyra åren.
Har ni sett förresten? Vi är 10 inlägg från att ha 10,000 inlägg i den här tråden, helt fantastiskt vilken kunskap och mängder med erfarenheter som delats senaste fyra åren.
Det är ju också olika från klinik till klinik. Jag såg en som påstod sig ha 82% framgång från embryoinsättning till graviditet, men då börjar jag bli rätt skeptisk, alternativt screenar de sina patienter noga och säger nej till sådana de inte tror att det kommer att gå bra för.
Gjort vår första ÄD nu i Riga men fick minus på Stickan i lördags. Tungt besked men nästan väntat då min slemhinna inte blev större än 6.1 mm vid ET. Trodde kanske ändå att efter 13 misslyckade ivf här hemma så var det ÄD som skulle hitta rätt?!! Men icke!
Tack å lov fick vi 7 ägg, 5 delade sig bra, 2st 15cells tillbaka till mig och 3st. 12cells gick till frys!
Nu väntar nog Hysto om någon vecka, även det i Riga och sedan hoppas jag på FER snarast möjligt!!!
Grattis till er som lyckats!
Lycka till alla som kämpar!!
Grattis chikita124!!
Skönt! Fick precis mail från Riga som sade att om jag mår bra på fredag så kan jag börja trappa ner medicinerna snart. Hur länge har det tagit för er andra att trappa ner? 4 veckor?
Ledsen att höra om ditt minus Frk Röd
.
Själv har jag fått en smärte blödning idag, får hoppas att den inte blir värre. Har ju förstått att man kan stänkblöda lite när man genomgår ÄD. Och så hoppas jag självklart att det inte är indikation på att något är fel...
Men värre är att hjärnan inte följde med när jag packade medicinen när vi åkte utomlands på semester. Så jag hoppas verkligen att jag halverar mitt östrogenintag efter fredag annars sitter jag i klistret. Minnet är verkligen inte vad det borde vara just nu.
Inte smärte utan smärre tack och lov.
Azurea, hoppas verkligen det inte kommer mer blod, har du hört av dig till Riga ?