• azurea

AVA klinik i Riga

LinaQ skrev 2014-08-24 13:39:25 följande:

Tack Azurea! Vilken klinik i Sthlm var du på för VUL? Vi bor inte så långt ifrån Sthlm, så det funkar!

Fridhemsplans Gynekologmottagning på Drottningholmsvägen 24. Jag hade en underbar manlig gynekolog, en äldre man, som heter Dr Michal Przedpelski. Han var jättegullig och van vid ÄD-patienter.
  • azurea

Redan: jag håller alla tummar för att kroppen svarar på behandlingen nu och att allt går bra i Aten. Kram på dig!!

• azurea

annaba, jag önskar dig all lycka till och hoppas innerligen att du lyckas bli frisk snart, och att dina farhågor om att er barnresa är över inte behöver vara sann. 
    Massor av kramar

• azurea

Idag är äntligen min första dag utan några mediciner (v15+3). Tog min sista utrogest igår. Det känns befriande! Jag har känt mig lite piggare på sistone, men det är ändå så att jag måste sova middag på helgerna och gå och lägga mig tidigt när jag kommer hem i veckodagarna. Trodde den här förbenade tröttheten skulle ge sig, men det kanske är så när det är två som tar energi, det blir dubbelt upp då. Skulle egentligen gått på fest ikväll, men det finns ingen som helst energi till det så det får bli att gosa in sig med vovven i soffan ikväll och kolla på någon film istället. 

• azurea
    Redan47 skrev 2014-09-12 08:18:27 följande:

Idag! Är det FET time!

Så spännande, lycka till!!!
  • azurea
    Redan47 skrev 2014-09-24 11:46:54 följande:

Test : minus negativt ...!:(

Neeeeej?! Är det sant? Kan det vara för tidigt att testa idag med tanke på hcg-tillskott du fått eller ska allt ha gått ur kroppen per idag? Det var ju din tur nu. Massor av kramar till dig <3
  • azurea
    chikita124 skrev 2014-09-26 06:41:32 följande:

Nupp o kub är samma sak..sa du ni gjort äd?de kommer flytta de sen eftersom ul bestämmer när bebis ska komma. .stå på dig nästa gång annars...de räknar alltid 40 veckor..om de startar tidigare får man veta de senare. ..fråga riga om din donator. ..

Enl BM på UL flyttar de aldrig beräknat datum när ÄD gjorts. Det var beskedet jag fick. Jag har också fått info att visserligen har jag ett BF på dagen 40+0 men att, och i mitt fall då jag ska ha tvillingar, kommer få plocka ut dem senast v38 om jag skulle gå så länge. Har ni andra fått andra BF justerade alltså?
Svar på tråden AVA klinik i Riga