AVA klinik i Riga
Tack Azurea! Vilken klinik i Sthlm var du på för VUL? Vi bor inte så långt ifrån Sthlm, så det funkar!
Tack Azurea! Vilken klinik i Sthlm var du på för VUL? Vi bor inte så långt ifrån Sthlm, så det funkar!
Redan: jag håller alla tummar för att kroppen svarar på behandlingen nu och att allt går bra i Aten. Kram på dig!!
annaba, jag önskar dig all lycka till och hoppas innerligen att du lyckas bli frisk snart, och att dina farhågor om att er barnresa är över inte behöver vara sann.
Massor av kramar
Idag är äntligen min första dag utan några mediciner (v15+3). Tog min sista utrogest igår. Det känns befriande! Jag har känt mig lite piggare på sistone, men det är ändå så att jag måste sova middag på helgerna och gå och lägga mig tidigt när jag kommer hem i veckodagarna. Trodde den här förbenade tröttheten skulle ge sig, men det kanske är så när det är två som tar energi, det blir dubbelt upp då. Skulle egentligen gått på fest ikväll, men det finns ingen som helst energi till det så det får bli att gosa in sig med vovven i soffan ikväll och kolla på någon film istället.
Idag! Är det FET time!
Redan och swede, hur har det gått idag för er? Hur mår ni?
Härligt Rosen, grattis!!
Test : minus negativt ...!:(
Lycka till zaq1234!
Nupp o kub är samma sak..sa du ni gjort äd?de kommer flytta de sen eftersom ul bestämmer när bebis ska komma. .stå på dig nästa gång annars...de räknar alltid 40 veckor..om de startar tidigare får man veta de senare. ..fråga riga om din donator. ..