• Redan47

AVA klinik i Riga

Du Micro får gå i bräschen för er ÄD/ivf kvinnor i Norrbotten! Driv hårt! Jmf med andra landsting ring runt , tipsa journalister om ojämlikheten på vård i Norrbotten jmf andra län. Inte konstigt ni får problem m avflyttning och låg inflyttning.

• Redan47

Swede : jag håller på alt 3. Med samma argument som zaq- varje försök kostar oxå.

En ordentlig undersökning skulle alla göra innan vi ens gör försök 1! Inklusive alla viktiga blodprov som tas allteftersom .... Helt galet. Det kostar mindre på längden! Jag säger det igen.... Det kostade oss ett ET +2 fet....plus resor ...utan resultat alls.

• Redan47
    Helisa skrev 2014-09-29 00:17:29 följande:

Helt perfekt! Grattis!!! Tänk att hon kom till slut. Skönt att höra du mår bra och att ni njuter av er lycka! Tack för denna fantastiska inspiration! Snacka om målbild tjejer! Kram
  • Redan47

Be att få ta trombosprover... Aptt mfl. Ifall du behöver förtunnande. Jag får oxå huvudvärk när det blir för trögt . Östrogen intaget påverkar kom-ihåg det!

• Redan47

GRATTIS Glittra! Oj vad tiden gick fort! Redan en bebis. Var det blodtryck som gjorde att hon kom tidigare? Kram

• Redan47
    ahavamaria skrev 2014-10-02 15:36:13 följande:

Grattis Snorpan o Glittra! Underbara barn! smile1.gif

Här fick jag till slut medicin för att sänka blodtrycket och jag mår genast mycket mycket bättre!

Ja va bra och skönt att höra du blir tagen på allvar! Vilken vecka är du nu?
  • Redan47

Zaq jag skulle fortsätta m samma dos, eller 25mg, och göra en ny mätning om två veckor igen. Även fundera om det är någon annan förändring du behöver göra i livet. Något påverkar icå ditt stegrande tsh, orsaken. Om du får en bra slemhinna lätt kanske inte behov av 6mg östrogen utan du jan klara dig på mindre dos. Hur ser slemhinnan ut i normal cykel vid ÄL

• Redan47

Zaq: Jo, östrogen medicin är bidragande till förhöjt tsh. Det var det jag avsåg när jag skrev att du kan kolla din slemhinna hur den utvecklas utan hormoner. Du kanske klarar dig på mindre dos än 6mg, tex...

Vad gäller din dos av levaxin, tror jag det är högst individuellt hur kroppen svarar på medicin, kan inte jämf, men gör förändring i samråd med läkare insatta endokronologer.

Löparnörd lycka till! Det är ingen ide att va nervös... Du. Kan inte påverka ÄD nu... Ni fick fin utdelning och det bådar ju gott ifall fler försök går åt.

Svar på tråden AVA klinik i Riga