AVA klinik i Riga
Nu gäller det; ja känslan hopplöshet ich skita i allt med ett minus på Stickan suger. Men, du kan ha plus på hcg dvs större än 5 men mindre än 25, vilket är ett gravidresultat. Som du inte ser på Stickan ju! Oddsen för frisk utveckling vet vi sedan bara om hcg takten dubbleras. Därav minst två mätningar. Sedan minskar vartefter risken för missfall fram till v 8- ändå mindre upp till 12. Så säkra kan vi inte vara- det är ju jävligt obehagligt att ha den ovissheten även im det är vår verklighet ...,
Håll ut! Snart vet du första etappen på denna maraton snarare - triathlon . Kram
Min transfer blur på fredag! Idag började jag med progestoron! Oj nu går tiden fort. Humörs svängningar hela tiden. Arg ledsen glad om vartannat. Riktigt känslig för allt. Hela systemet verkar vara påslaget- någon som känner igen det? Känner mig som en känslo parabol.
Zaq. Den hattiga och bristfälliga info från Riga har jag själv upplevt. Inte varit nöjd med. De är vana när det funkar, och kör sina protokoll. Frågor utöver... Blir ju obekväma, vi passar inte in i "planekonomiska mallen" bara gör som du blir tillsagd. Vi betalar våra transfer. Men den kund biten, den del av relationen har de inte känsla för. Ang hysto, förstår ditt ifrågasättande om du en gång blivit undersökt m bortlägsnande av polyper. Jag skulle oxå undra varför sa de inget om att det kan behövas göra en hysto senare igen.. Men vi tycker du ska prova iallfall en gång eller två. Under tiden jag har erfarit Mina första 7mån m försök och minus med Riga då fanns inte hysto på menyn alls. Fanns det inget de talade om som alt. Nu Anv kliniken det i sitt standardprotokoll... Utv går hela tiden framåt. Medan tex serum i Aten går igenom och försöker ta reda på bästa förutsättningar. Vi har en dialog. Ett svar ex på det är att när jag frågar om min slemhinna kvalité räcker... " mia, jag skulle inte låta dig fortsätta cykel o betala för en transfer om jag vet att den inte är tillräcklig." Här tar peny hela tiden även min investering både i pengar ich kraft. Så fortsätt ställ dina frågor. Du är ansvarig för din hälsa och din ekonomi. Kram